9b66eb49-0952-4602-af01-6683263fb22b

Testimonials schrijven

Niet elke jongere heeft dezelfde kansen, wij empoweren hen zodat ze in hun potentieel gaan leven. Ons verhaal willen we krachtig aan de buitenwereld vertellen met verhalen van de jongeren zelf! Schrijf je deze voor ons?

Blend Amsterdam

Blend Amsterdam

Blend Amsterdam richt zich op kwetsbare jongvolwassenen. Een aanzienlijk deel van de doelgroep is in een minder kansrijke omgeving opgegroeid – deze deelnemers kampen vaak met meervoudige problematiek en hebben een minder goed functionerend vangnet. Blend Amsterdam biedt een veilige omgeving waar zij kunnen oefenen met vaardigheden en vertrouwen kunnen opbouwen in zichzelf en hun eigen kunnen.

Help Blend Amsterdam

Testimonials schrijven

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Door jouw tekst krijgt de lezer een helderder en levendiger beeld van de sociale impact die Blend Amsterdam maakt.

Amber  Heinsdijk

Door Amber Heinsdijk

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 02 juli 2022

Waarom we jou nodig hebben

Het is waardevol om de verhalen van deelnemers en onze impact vast te leggen in woord om voor het voetlicht te brengen wat Blend Amsterdam doet en kan betekenen. Ook willen we meer awareness creëren bij personen en organisaties door korte blogs te plaatsen, we kunnen hier goed hulp bij gebruiken.

Wat ga je doen?

  • Een inspirerend concept voor een blog, testimonial, interview of case waarmee wij onze impact goed over kunnen brengen, uitgewerkt in goed geschreven en aansprekende content die in lijn ligt met onze merkidentiteit en communicatiedoelstellingen.
  • We staan erg open voor creatieve ideeën en advies.
  • 1 Tot 3 uitgewerkte verhalen die we zelf online kunnen verspreiden en presenteren.

Wat we al hebben

  • Missie en visie.
  • Doelgroepomschrijving.
  • Globale content richting(en).

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting

Een copywriter die goed geschreven en aansprekende content voor ons kan schrijven (in de vorm van een blog, interview, testimonial of case), waarmee onze impact zichtbaar wordt.

  • De vaardigheid om boeiende blog posts, interviews, testimonials of cases te schrijven.
  • Jij kan onze impact helder en aansprekend communiceren.
  • Je kan het verhaal en onze impact goed overbrengen met tekst.
Amber  Heinsdijk

Help Amber de Copywriting te verbeteren

Amber is jouw contactpersoon voor dit project

Help Blend Amsterdam

Testimonials schrijven

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Blend Amsterdam
Blend Amsterdam

De missie van Blend Amsterdam.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Blend Amsterdam richt zich op kwetsbare jongvolwassenen. Een aanzienlijk deel van de doelgroep is in een minder kansrijke omgeving opgegroeid – deze deelnemers kampen vaak met meervoudige problematiek en hebben een minder goed functionerend vangnet. Blend Amsterdam biedt een veilige omgeving waar zij kunnen oefenen met vaardigheden en vertrouwen kunnen opbouwen in zichzelf en hun eigen kunnen.

Lees meer

Professionals over Blend Amsterdam

Danijel 👐 Creatief campagne concept

💛
rating-stars

"Leuke, jonge organisatie die veel impact wil gaan maken. Het is een organisatie met ambities, maar deze moeten nog scherp gezet worden."

Danijel