Mariska 5 © Bonny Vrielink 2016 1 1

Creatief campagne concept

Organisatie in het kort

Blend Amsterdam

Blend Amsterdam ondersteunt jongvolwassenen (18-35 jaar) na maatschappelijke uitval bij re-integratie door een uniek ontwikkelprogramma.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Welzijn
💛 Gezondheid en ziektebestrijding
💛 Diversiteit en inclusiviteit

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Met jouw hulp kunnen we meer sociale impact maken en een grotere groep jongvolwassenen ondersteunen naar een betere gezondheid en welzijn.

Justin Oetken

Justin Oetken

Blend Amsterdam

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

We zien een kans om het verhaal van Blend Amsterdam aan een groter publiek te vertellen, wat zal leiden tot meer bezoeken en donaties, zodat we meer sociale impact kunnen maken. Tot nu toe missen we de slagkracht om dat te realiseren.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

De missie van Blend Amsterdam.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Blend Amsterdam richt zich op kwetsbare jongvolwassenen. Een aanzienlijk deel van de doelgroep is in een minder kansrijke omgeving opgegroeid – deze deelnemers kampen vaak met meervoudige problematiek en hebben een minder goed functionerend vangnet. Blend Amsterdam biedt een veilige omgeving waar zij kunnen oefenen met vaardigheden en vertrouwen kunnen opbouwen in zichzelf en hun eigen kunnen.

Lees meer

Professionals over Blend Amsterdam

Danijel 👐 Creatief campagne concept

70ffba1a-b43d-4efc-8a43-2caa0450efac
💛
rating-stars

"Leuke, jonge organisatie die veel impact wil gaan maken. Het is een organisatie met ambities, maar deze moeten nog scherp gezet worden."

Danijel