Mariska 5 © Bonny Vrielink 2016 1 1

Creatief campagne concept

Niet elke jongere heeft dezelfde kansen, wij empoweren hen zodat ze in hun potentieel gaan leven. Ons verhaal willen we krachtig aan de buitenwereld vertellen met een campagne. Denk je mee over de boodschap en welke middelen hiervoor geschikt zijn?

Blend Amsterdam

Blend Amsterdam

Blend Amsterdam richt zich op kwetsbare jongvolwassenen. Een aanzienlijk deel van de doelgroep is in een minder kansrijke omgeving opgegroeid – deze deelnemers kampen vaak met meervoudige problematiek en hebben een minder goed functionerend vangnet. Blend Amsterdam biedt een veilige omgeving waar zij kunnen oefenen met vaardigheden en vertrouwen kunnen opbouwen in zichzelf en hun eigen kunnen.

Help Blend Amsterdam

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw hulp kunnen we meer sociale impact maken en een grotere groep jongvolwassenen ondersteunen naar een betere gezondheid en welzijn.

Justin Oetken

Door Justin Oetken

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 16 juni 2022

Waarom we jou nodig hebben

We zien een kans om het verhaal van Blend Amsterdam aan een groter publiek te vertellen, wat zal leiden tot meer bezoeken en donaties, zodat we meer sociale impact kunnen maken. Tot nu toe missen we de slagkracht om dat te realiseren.

Wat ga je doen?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.

Wat we al hebben

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Justin Oetken

Help Justin de Creative Concepting te verbeteren

Justin is jouw contactpersoon voor dit project

Help Blend Amsterdam

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Blend Amsterdam
Blend Amsterdam

De missie van Blend Amsterdam.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Blend Amsterdam richt zich op kwetsbare jongvolwassenen. Een aanzienlijk deel van de doelgroep is in een minder kansrijke omgeving opgegroeid – deze deelnemers kampen vaak met meervoudige problematiek en hebben een minder goed functionerend vangnet. Blend Amsterdam biedt een veilige omgeving waar zij kunnen oefenen met vaardigheden en vertrouwen kunnen opbouwen in zichzelf en hun eigen kunnen.

Lees meer

Professionals over Blend Amsterdam

Danijel 👐 Creatief campagne concept

💛
rating-stars

"Leuke, jonge organisatie die veel impact wil gaan maken. Het is een organisatie met ambities, maar deze moeten nog scherp gezet worden."

Danijel