Interim vrijwilliger: Marketing
Organisatie in het kort
Ieder jaar zet kanker het drukke leven van bijna 4000 jongvolwassenen genadeloos op pauze. Passende zorg voor jongvolwassenen met kanker, dat is waar wij voor staan!
Lees meerImpact thema’s
Project details
40-60 uur in totaal
Verspreid over 18-20 weken
Vanuit huis
We kunnen direct starten
Met jouw inzet breng je (indirect) de Aya-kankerzorg in Nederland naar een hoger niveau. En draag je bij aan een maatschappelijkdoel.
Björn Penninkhof
AYA Jong & Kanker Foundation
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Bij AYA Jong & Kanker Foundation streven we ernaar om binnen vijf jaar op hetzelfde niveau als KWF en Kika te werken. We hebben jouw hulp nodig! Ben jij klaar om je kennis en passie in te zetten om onze groei te versnellen en onze doelen te bereiken, zowel op de korte als lange termijn? Ons ultieme doel is om elke jongvolwassene tussen 18 en 39 jaar, die te maken heeft (gehad) met kanker, te voorzien van specifieke zorg op maat. Help jij ons om dit mogelijk te maken? Join the team en maak echt een verschil voor deze speciale groep mensen!
Hier zijn we naar op zoek
- Definieer en documenteer marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
- Lever een uitgebreide samenvatting van alle besproken onderwerpen, inclusief concrete actiepunten voor de implementatie, samengevat in een startplan.
- Denk actief mee en help bij het vormgeven van een ambitieus plan voor toekomstige marketingstrategieën.
- Profiteer van professionele ondersteuning en begeleiding aangeboden door experts van Deloitte om de kwaliteit en effectiviteit van het project te verhogen.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik heb hier eigenlijk geen kennis of ervaring mee
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een marketingprofessional die voor een periode van minimaal 6 maanden ons helpt met het ontwikkelen en implementeren van marketingstrategieën. Vereist: ervaring met het opzetten van marketingcampagnes, kennis van markttrends, en het vermogen om innovatieve marketingoplossingen te creëren en uit te voeren.
Dit hebben we al in huis
- We hebben een basis strategie op papier.
- We hebben een microsoft 365 omgeving.
- We hebben een website.
- Een klein team van (aya)vrijwlligers.
De missie van AYA Jong & Kanker Foundation.
Elk jaar krijgen bijna 4000 Adolescents and Young Adults (AYA's) tussen 18 en 39 jaar de diagnose kanker. Zij bevinden zich in de hoogste versnelling van hun leven als ze de diagnose kanker krijgen: een eerste baan, huis, relatie of kind. De wereld draait door terwijl zij maar met een ding bezig zijn: beter worden en zo snel mogelijk weer vooruit kunnen kijken. Maar ondanks dat 80 procent de ziekte overleeft, staan ze ook na genezing vaak ongewild stil.
De AYA Jong & Kanker Foundation is opgericht om fondsen te werven om projecten van het AYA Zorgnetwerk te realiseren die gericht zijn op scholing van zorgmedewerkers, wetenschappelijk onderzoek en re-integratie van de AYA in het sociale en maatschappelijk leven.