Christy Ash Eabmwibm4 K Unsplash

Marketingplan muziek in de zorg

Organisatie in het kort

Akoesticum

Akoesticum is het enige trainingscentrum voor muziek, dans en theater van Nederland. Wij willen bijdragen aan een betere samenleving met de podiumkunsten als inzet en zijn een broedplaats waar artistieke uitwisseling resulteren in verrassende kunstvormen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Kunst en cultuur
💛 Educatie

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Met een sterk marketingplan kunnen we samen de kracht van muziek in de zorg laten klinken, wat zorgt voor betere gezondheid voor gehandicapten!

Esther Landman

Esther Landman

Akoesticum

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

We hebben de nieuwe training "De Kracht van Muziek in de Gehandicaptenzorg" ontwikkeld omdat we geloven (en middels onderzoek zien) dat muziek een enorm positief effect heeft op iemands gezondheid. Voor ons een nieuwe markt dus we ontvangen graag alle hulp die we kunnen krijgen om deze training in de markt te zetten en de juiste doelgroep te bereiken zodat we samen de zorg kunnen verbeteren!

Hier zijn we naar op zoek

  • Strategisch overleg over marketing-gerelateerde zaken, zoals doelstellingen, activiteiten, kanalen, doelgroepen en toekomstplannen.
  • Een uitgewerkt marketingplan met daarin strategische uitgangspunten voor bijvoorbeeld de positionering, doelgroep, boodschap, geprioriteerde kanalen, etc.
  • Een objectieve beoordeling van de nieuwe marketingplannen.
  • Een startplan met aanbevelingen en concrete next steps voor de uitvoer van deze strategie.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of marketeer die een marketingplan kan ontwikkelen voor een nieuwe propositie/doelgroep. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

🧭 Communicatie strategie
🎯 Business Strategy

Dit hebben we al in huis

  • Missie en visie.
  • Het programma en de pijlers van de propositie.
  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Ideeën over de doelgroep.

Waarom is dit project belangrijk?

basbdabsdbasda

De missie van Akoesticum.

🎨Kunst en cultuur
🌿 Groeiende fase
📍Ede

Akoesticum wil een vrijplaats voor podiumkunstenaars zijn, om samen te komen, te repeteren, te leren, te creëren, te experimenteren, te innoveren en elkaar te inspireren. Een locatie die rust en ruimte biedt, waar groei en ontwikkeling van podiumkunstenaars centraal staan en creatieve samenwerkingsprocessen buiten de waan van de dag tot bloei komen.

Lees meer

Professionals over Akoesticum

Levi 👐 Communicatie strategie sessies

2c75fed4-2453-49b4-a248-769cb391320f
💛
rating-stars

"Een fijne organisatie die vooruitdenkt en openstaat voor ideeën van buitenaf. Met een mooi concept + een flinke dosis ambitie is het heel fijn samenwerken!"

Levi

Titia 👐 Missie, visie en waarden

70503ad2-958e-4e66-860b-ef6bbcc225f3
💛
rating-stars

"Het was een superleuk avontuur met de mensen van Akoesticum. We zaten al snel op dezelfde golflengte en dit werd alleen maar versterkt toen we elkaar live ontmoetten op de prachtige locatie in Ede. Een enorm bevlogen team met wie ik een heel leuke samenwerking gehad heb. Ik kreeg waardevolle feedback waarmee zowel de tussentijdse als het eindresultaat allemaal op hun eigen manier bruikbaar zijn. Ik kijk terug op een leuk project met Akoesticum!"

Titia