Sammy Williams Kcwkt7mc0fu Unsplash

Creatief campagne concept

Organisatie in het kort

Akoesticum

Akoesticum is het enige trainingscentrum voor muziek, dans en theater van Nederland. Wij willen bijdragen aan een betere samenleving met de podiumkunsten als inzet en zijn een broedplaats waar artistieke uitwisseling resulteren in verrassende kunstvormen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Kunst en cultuur
💛 Educatie

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Met jouw toffe idee voor een campagne kunnen we dit evenement op de kaart zetten en de doelgroep kennis laten maken met een nieuwe manier van beleven rondom WOII.

Esther Landman

Esther Landman

Akoesticum

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Eind september organiseren we voor de eerste keer het Pegasus Wandelfestival. Een bijzondere culturele belevenis wandeling over moed en verzet, op weg naar vrijheid als onderdeel van de Airborne maand. We willen zoveel mogelijk mensen bereiken en kennis laten maken met deze nieuwe manier van herdenken maar missen hiervoor de expertise om een tof idee te bedenken om hier aandacht voor te trekken.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

Akoesticum
Akoesticum

De missie van Akoesticum.

🎨Kunst en cultuur
🌿 Groeiende fase
📍Ede

Akoesticum wil een vrijplaats voor podiumkunstenaars zijn, om samen te komen, te repeteren, te leren, te creëren, te experimenteren, te innoveren en elkaar te inspireren. Een locatie die rust en ruimte biedt, waar groei en ontwikkeling van podiumkunstenaars centraal staan en creatieve samenwerkingsprocessen buiten de waan van de dag tot bloei komen.

Lees meer

Professionals over Akoesticum

Levi 👐 Communicatie strategie sessies

2c75fed4-2453-49b4-a248-769cb391320f
💛
rating-stars

"Een fijne organisatie die vooruitdenkt en openstaat voor ideeën van buitenaf. Met een mooi concept + een flinke dosis ambitie is het heel fijn samenwerken!"

Levi

Titia 👐 Missie, visie en waarden

70503ad2-958e-4e66-860b-ef6bbcc225f3
💛
rating-stars

"Het was een superleuk avontuur met de mensen van Akoesticum. We zaten al snel op dezelfde golflengte en dit werd alleen maar versterkt toen we elkaar live ontmoetten op de prachtige locatie in Ede. Een enorm bevlogen team met wie ik een heel leuke samenwerking gehad heb. Ik kreeg waardevolle feedback waarmee zowel de tussentijdse als het eindresultaat allemaal op hun eigen manier bruikbaar zijn. Ik kijk terug op een leuk project met Akoesticum!"

Titia