Wervingscampagne voor 100 donateurs

Samen bouwen aan een rechtvaardige en inclusieve samenleving

Maak een krachtig communicatie- en wervingsplan en creëer content voor sociale media en e-mail. Verbeter de donatiepagina en automatiseer bedankmails om 100 donateurs te werven vóór 1 september 2025.

1 op 5

Wij ondersteunen kwetsbare jongeren door hen kans te geven op stages en banen, en we faciliteren mentoringprogramma's om hun zelfvertrouwen en vaardigheden te ontwikkelen.

  • Jij verbindt professionals met vrijwilligersprojecten.

  • Jouw inzet versterkt maatschappelijke organisaties.

  • Help ons meer impact in onze samenleving maken.

Help 1 op 5

Wervingscampagne voor 100 donateurs

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

We missen de expertise en tijd om genoeg donateurs te werven voor onze subsidie. Kun jij ons helpen met een sterke wervingscampagne?

Mariët Bouwmeester

Door Mariët Bouwmeester

Oprichter

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001

Waarom we jou nodig hebben

We plaatsen dit project omdat we dringend meer betalende donateurs nodig hebben. Zonder minimaal 100 donateurs op 1 september 2025 kunnen we geen subsidie van het ministerie van VWS krijgen. Het project richt zich op het opzetten van een krachtige donateurswervingscampagne met een communicatie- en wervingsplan, contentcreatie en het verbeteren van de donatiepagina. Met dit project willen we de basis leggen voor duurzame financiering en groei van onze organisatie. Het behalen van de donateursdoelstelling maakt het mogelijk om subsidie te ontvangen en onze activiteiten verder te ontwikkelen. Dit heeft een grote impact op onze continuïteit en het vergroten van onze maatschappelijke bijdrage. Wil je helpen met dit project? We zoeken iemand die snel en effectief een wervingscampagne kan opzetten en uitvoeren.

Wat ga je doen?

  • Ontwikkel een helder communicatie- en wervingsplan.
  • Creëer en verspreid pakkende social media content.
  • Optimaliseer de donatiepagina voor gebruikersgemak.
  • Stel een automatische bedankmail in voor donateurs.
  • Ontwerp strategieën om donateurs langdurig betrokken te houden.

Wat we al hebben

  • Huisstijldocument met richtlijnen voor kleuren en logogebruik
  • Duidelijk overzicht van het huidige donateursbestand
  • Toegang tot de website voor aanpassingen aan de donatiepagina
  • Sjabloon voor automatische bedankmails aan donateurs

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie
📧 Email Marketing
  • Jij bent een ervaren marketeer en hebt zin om een wervingscampagne op te zetten.
  • Je vindt het leuk om creatieve content te creëren en te verspreiden.
  • Je wilt graag strategieën ontwikkelen om donateurs betrokken te houden.
Mariët Bouwmeester

Help Mariët de Communicatie strategie te verbeteren

Mariët is jouw contactpersoon voor dit project

Help 1 op 5

Wervingscampagne voor 100 donateurs

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier

De missie van 1 op 5.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
🌱 Start-up fase
📍Amsterdam

🎯 Missie van 1 op 5

Wij zorgen dat mensen met een zeldzame vorm van kanker niet langer over het hoofd worden gezien.
We brengen hun ervaringen en knelpunten zichtbaar in beeld, geven hen een krachtige stem, en zetten ons in voor betere organisatie van zorg, tijdige diagnose en meer onderzoek.
Zodat ook zij toegang krijgen tot de best mogelijke behandeling en overleving.

Lees meer