#ImpactStories ✨

Hoe Hans zich inzette voor Tjommie en hen hielp met: Ontwikkelen van donor journeys

dashed-line-1
Tjommie
Tjommie

De missie van Tjommie.

🌏Ontwikkelingshulp
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

In Zuid-Afrika betekent Tjommie ‘vriend’. Kinderen in townships van Zuid-Afrika, die vaak opgroeien zonder ouders vanwege de hiv/aids-epidemie, of te maken krijgen met drugs, geweld, werkloosheid en jeugdzwangerschappen, krijgen niet de kans zich te ontwikkelen en aan de vicieuze cirkel van armoede te ontsnappen. Een vriend die hulp biedt, is daarom van levensbelang. Al 20 jaar helpt Tjommie kwetsbare kinderen door in hun basale levensbehoeften te voorzien en hun sociaal-emotionele ontwikkeling te stimuleren.

Lees meer
dashed-line-3

Hoe het begon, de hulpvraag

Ontwikkelen van donor journeys

We willen dit project starten omdat we de mogelijkheid zien om op een nog persoonlijkere manier te communiceren met onze donateurs, gebaseerd op hun bijdrage aan projecten. Dit streven is in lijn met de identiteit en missie van onze stichting.

dashed-line-2

Het team

Samen impact maken.

Hans

Hans

Nieuwe Gever

&

Maartje

Maartje

Directeur

dashed-line-3

De samenwerking

Waar ze samen mee aan de slag gingen

Wat Hans inbracht

  • Marketing / Process Automation 📲
  • Business & Analyse 🤓
  • Communicatie strategie 🧭
  • Uitwerken van een donor / customer journey
  • Advies & input voor het vernieuwen van onze communicatie uitingen (Mailings)
Lees meer
apostrophe-beginning

"Hans heeft zich met zijn uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van marketing en customer/donor journeys met veel enthousiasme ingezet om Tjommie's fondsenwerving naar een volgend niveau te tillen."

Maartje van Tjommie

De waardering

Bedankt Hans!

dashed-line-3

✨ De impact... ✨

Dit haalde Maartje uit het project

🛠 Interne professionalisering
📚 Meer kennis in huis
🎯 Betere focus
📣 Professionele communicatie
🧠 Strategischere aanpak
👨‍👨‍👧‍👦 Doelgroep centraal stellen
apostrophe-beginning

“Dit project stelt ons in staat om meer donateurs te bereiken op een persoonlijke en passende manier waardoor Tjommie meer fondsen kan realiseren voor kansarme jeugd in townships van Zuid-Afrika”

apostrophe-ending

Deze Impact Story delen met anderen?

Deel de publieke link