Werkstudent: Customer Success (8-16 uur p/w)

Ooit wel eens willen kijken in de wereld van goede doelen? Te zien wat hen bezighoudt om meer impact te maken in de wereld, ze zelfs te willen helpen om nóg meer impact te maken? Voel jij je geroepen bij de kwaliteiten: sociaal communicatief, servicegericht, nauwkeurig & assertief? Mooi, dan zoeken we jou namelijk.

 

 

Wat je gaat doen 🎯

Als Customer Succes Werkstudent ga je samen met het Success team aan de slag om alle aangesloten maatschappelijke organisaties, zo succesvol mogelijk hun doelen te laten behalen op ons platform. Dat is een belangrijke factor in het succes van de samenwerking tussen goede doelen en De Nieuwe Gevers. Want hoe sneller organisaties hun doelen bereiken op het platform, hoe meer impact zij kunnen maken. Als onderdeel van het Customer Success team spreek je dagelijks tientallen maatschappelijke organisaties, van een kleine stichting die zich bezighoudt met sportlessen in Afrika tot een sociale onderneming die een nieuw duurzaam product lanceert. Jij bent dé spil in het web die zorgt dat zodra organisaties een kick-off hebben gedaan, ze zo snel mogelijk van start kunnen gaan. In de samenwerking houdt jij ze in de gaten en informeert het success team, waardoor zij hen op het juiste pad blijven houden om hun doelen te bereiken. Jij weet wat er bij hen speelt zodat het Success team weet hoe zij hen daar het beste bij kunnen helpen. Ook ga je met organisaties in gesprek over hun successen, doelen of milestones die ze al bereikt hebben. Je houdt interviews, maakt toffe impact rapporten of neemt een video op om aan stakeholders te laten zien hoe succesvol een samenwerking met De Nieuwe Gevers kan zijn.

 

Jouw job in een notendop. 🥜

  • Een juiste start op het platform: Jij zorgt ervoor dat het account van een organisatie correct is ingericht, zodat zij zo snel mogelijk van start kunnen gaan met professionals.
  • Actieve organisaties. Minder actieve organisaties houd jij in de gaten, benadert hen om de situatie in kaart te brengen en rapporteert aan het Success team. 
  • Proactieve support. Bij escalaties van organisaties, zoals negatieve reviews, neem jij contact op om de situatie in kaart te brengen en rapporteert aan het Success team. 
  • Impact cases & success. Je bent in gesprek met organisaties over successen die geboekt worden met het platform. Hier maak jij toffe impact cases en rapporten voor op.

 

 

Hoe ziet jouw dag eruit?🎒

Thuis of op kantoor open je direct je dashboards om te zien welke contactpersonen je allemaal wil benaderen voor vandaag. Een aantal organisaties wil je nog even mailen om een volgend project te laten plaatsen. Foodwatch wil je even bellen zodat ze na hun kick-off een goede start maken. Vóór de lunch heb je nog een meeting staan met de Customer Success manager om te spreken over de organisaties die minder actief zijn op het platform en wel een duwtje in de rug kunnen gebruiken. Je vertelt over Justice & Peace, ze gaan op dit moment een reorganisatie door, waardoor projecten uitzetten lastig wordt. Eind van de middag heb je nog een meeting staan. Het is met de marketing manager van de Milieudefensie, die een hele toffe match heeft gehad met een professional. Je hebt een interview voorbereid en stelt vragen hoe de samenwerking tussen haar en Jan is verlopen en wat ze met elkaar hebben bereikt. Je sluit de meeting af met een big smile op je gezicht. ‘Jeetje, dat die Jan dat allemaal voor ze gedaan heeft. Echt een legend’. Je hebt het gesprek opgenomen en gaat meteen aan de slag om het te verwerken naar een leuke video én een impact rapport. Je stuurt het op naar de verschillende teams en de Customer Success manager stuurde je nog een extra bericht. Je ontdekte namelijk dat er in de samenwerking ook verbeterpunten waren, daar konden we vast wat van leren. ‘Laten we daar even over sparren met een biertje’, zei hij. ‘T is tenslotte vrijdag.

Wat neem je mee? 👀

  • Met jouw meedenkende en servicegerichte houding weet jij de extra mile te gaan voor alle organisaties.
  • Je bent nauwkeurig met informatie. zodat je je werk goed en accuraat kan terugkoppelen aan de teams waarmee je samenwerkt. 
  • Je bent sociaal communicatief en vasthoudend, waardoor je niet stopt bij de eerste nee en mensen weet te motiveren. 
  • Je kan actief luisteren en weet de juiste vragen te stellen, om beeldvorming te krijgen rondom een situatie en problemen te spotten.
  • Mensen die nieuwsgierig zijn, kritisch blijven en erg snel leren. 
  • Pre: heeft enige ervaring met ontwerpen & video editing en kan in verschillende ontwerpprogramma’s werken.

Lijkt dit je wat?

Alles begint met één druk op de knop.

Solliciteer hier!

Gele Perks

💸 Een leuk salaris.

🙏 Werk moet leuk zijn. Work hard, play harder.

👀  Een plek waar je kan proeven van verschillende jobs. Zo kom je erachter waar je hart sneller van gaat kloppen. Handig voor later. 

🕊 Geen 9-5 mentaliteit. Werk waar je wil. Wanneer je wil. Veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Pak ze beide. Dat doen wij ook. 

🍌 Als je naar kantoor komt: lekkere lunches. Veelal gezond, maar we bouwen ook kecke tosti’s. 

🌱  Een stage met echte impact. Draag bij aan iets waar je later trots op kunt zijn. 

🎉  Vrijmibo’s die uit de hand lopen. Tip: kom niet met de auto.