Givvted-photo

Persona's opstellen

Organisatie in het kort

Givvted 'empowered' jonge mensen die lijden onder sociale en prestatie druk om hun volle potentie te leven en te delen met de wereld.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Welzijn
💛 Educatie
💛 Ontwikkelingshulp

Project details

⏱️

20-35 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 4-8 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Door jou talent in te zetten maak jij het mogelijk om vele jongeren te helpen, om weer vanuit hun talent te leven en een positieve impact te maken. Gift for a gift!

Bert Hidding

Bert Hidding

Givvted

Projectomschrijving

Waarom we dit project starten?

Wij starten een coaching platform op een unieke manier, met als doel om coaching voor jongeren (25-39 jaar) aantrekkelijk en toegankelijk te maken. We zien kansen om onze doelgroep te leren kennen om ze optimaal te kunnen dienen maar hebben niet de kennis om dit in kaart te brengen. Jij wel? Dan juichen we je met open armen toe =).

Wat hebben we nodig?

  • Hulp met het in kaart brengen van onze doelgroepsegmenten.
  • Inzichten in deze doelgroepen (verkregen door doelgroeponderzoek via bijvoorbeeld interviews, enquêtes of deskresearch) vertaald naar persona's die wij intern kunnen gebruiken.
  • Praktische tips hoe wij persona’s kunnen verwerken in onze werkwijze, waardoor wij meer klantgericht gaan werken.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een UX of Marketing Professional die ons kan helpen bij het vertalen van inzichten in onze doelgroepen naar heldere Persona's. Benodigd: ervaring met Persona's en het faciliteren van teams in het opstellen ervan.

👩‍💻 UX
💭 Design thinking

Wat hebben we al?

  • Doelgroepomschrijving.
  • De belangrijkste doelen die wij gebruikers willen laten volbrengen.

Waar wij als organisatie bij kunnen helpen.

  • We hebben een social media pagina waar onderzoek kunnen uitzetten.
  • Je kan zelf binnen je eigen kring en netwerk, namens ons, respondenten benaderen.
  • We hebben een doelgroepomschrijving die je kunt gebruiken (bijv. voor deskresearch).
Givvted
Givvted

De missie van Givvted.

🙂Welzijn
🌱 Start-up fase
📍Utrecht

Door toenemende sociale en prestatie druk, zijn jonge mensen ongelukkig en missen de kans hun potentie te delen met de wereld.
Als ieder mens zijn volle potentie leeft, voegen we de meeste waarde toe.
Givvted zet in op 2 problemen:
1. Veel mensen kennen hun volle potentie niet of durven dit niet te leven
2. Veel mensen hebben door (sociale) armoede minder kans om hun volle potentie te leven

Lees meer

Professionals over Givvted

Sophia
Goed contact. Inspirerende start-up. Een fijn en gezellig team & veel geleerd.
Guido
Bert is een topper om samen mee te werken. Dankbaar, leergierig en gedreven.
Stephanie
Bert is super fijn om mee samen te werken. Hij staat open voor feedback, we hebben altijd leuke meetings en mijn mening en ideeën worden echt serieus genomen. Naast deze opdracht mag ik nog meer voor Bert doen en dat vind ik echt heel tof. Een zeer inspirerende samenwerking en zoveel leuke dingen om te doen.
Marca
het was een prettige sfeer en resultaatgericht.
Dennis
Het was fijn samenwerken met Givvted, er was flexibiliteit van beide kanten en er was gedurende het project fijne communicatie.
Kelly
Geweldige samenwerking waar ik graag betrokken bij blijf ook na afronden van het project. Goed team dat op elkaar is ingespeeld, waardevolle feedback en betrokkenheid vanuit Bert, daarnaast ook gewoon onwijs gezellig en altijd positief ingesteld. Bijzonder aan Bert is dat hij de hulp niet vanzelfsprekend vindt en ontelbare keren benoemt hoe dankbaar hij is voor de support vanuit het team.