

Persona's opstellen
Organisatie in het kort
Impact thema’s
Project details
20-35 uur in totaal
Verspreid over 4-8 weken
We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Door jou talent in te zetten maak jij het mogelijk om vele jongeren te helpen, om weer vanuit hun talent te leven en een positieve impact te maken. Gift for a gift!

Bert Hidding
Givvted
Projectomschrijving
Waarom we dit project starten?
Wij starten een coaching platform op een unieke manier, met als doel om coaching voor jongeren (25-39 jaar) aantrekkelijk en toegankelijk te maken. We zien kansen om onze doelgroep te leren kennen om ze optimaal te kunnen dienen maar hebben niet de kennis om dit in kaart te brengen. Jij wel? Dan juichen we je met open armen toe =).
Wat hebben we nodig?
- Hulp met het in kaart brengen van onze doelgroepsegmenten.
- Inzichten in deze doelgroepen (verkregen door doelgroeponderzoek via bijvoorbeeld interviews, enquêtes of deskresearch) vertaald naar persona's die wij intern kunnen gebruiken.
- Praktische tips hoe wij persona’s kunnen verwerken in onze werkwijze, waardoor wij meer klantgericht gaan werken.
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een UX of Marketing Professional die ons kan helpen bij het vertalen van inzichten in onze doelgroepen naar heldere Persona's. Benodigd: ervaring met Persona's en het faciliteren van teams in het opstellen ervan.
Wat hebben we al?
- Doelgroepomschrijving.
- De belangrijkste doelen die wij gebruikers willen laten volbrengen.
Waar wij als organisatie bij kunnen helpen.
- We hebben een social media pagina waar onderzoek kunnen uitzetten.
- Je kan zelf binnen je eigen kring en netwerk, namens ons, respondenten benaderen.
- We hebben een doelgroepomschrijving die je kunt gebruiken (bijv. voor deskresearch).


De missie van Givvted.
Door toenemende sociale en prestatie druk, zijn jonge mensen ongelukkig en missen de kans hun potentie te delen met de wereld.
Als ieder mens zijn volle potentie leeft, voegen we de meeste waarde toe.
Givvted zet in op 2 problemen:
1. Veel mensen kennen hun volle potentie niet of durven dit niet te leven
2. Veel mensen hebben door (sociale) armoede minder kans om hun volle potentie te leven