3d335e8f-a324-4213-8812-73adddf113b0 (1)

Missie, visie en waarden

Organisatie in het kort

Goede doelen krijgen moeilijk toegang tot betaaldiensten voor hun fondsenwerving. Wij bieden daarom een gespecialistische betaaldienst.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Innovatie

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Met jouw expertise kunnen we onze betaaldienst direct goed in de markt zetten, zodat ALLE goede doelen toegang hebben tot een online betaaldienst waarmee ze hun doelstelling kunnen realiseren.

Martijn Wilbrink

Martijn Wilbrink

Fondsen.org

Projectomschrijving

Waarom we dit project starten?

Fondsenwerving en online betalingen zijn nauw met elkaar verweven. Wij zijn daarom Better World Payments gestart. Deze betaaldienst hebben we opgezet vanuit een collectiviteitsgedachte om samen te innoveren op het gebied van online fondsenwerving en de kosten per transactie voor alle goede doelen zo laag mogelijk te krijgen. Wij hebben zelf te weinig afstand tot onze betaaldienst om de missie en visie goed te beschrijven op een manier dat deze ook begrijpelijk / aantrekkelijk is voor onze doelgroep. Met onze betaaldienst nemen we het op tegen de gevestigde orde, dus we moeten deze direct goed positioneren.

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige missie, visie en waarden.
  • Een analyse van onze huidige doelgroep, huidige activiteiten en toekomstplannen.
  • Strategisch overleg over deze activiteiten en het kerndoel dat de organisatie nastreeft.
  • Nieuwe geschreven missie, visie en waardes.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een merkstrateeg die kan helpen met het (her)formuleren van onze missie, visie en waarden. Benodigd: Sterk in taal en kan krachtig dergelijke zaken formuleren. Heeft ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.

  • Je bent goed met taal en weet hoe je onze boodschap effectief overbrengt naar ons publiek.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met merkontwikkeling, communicatie of strategie.
✍️ Copywriting
🎯 Missie en Visie
🧭 Communicatie strategie

Wat hebben we al?

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project.
  • Een idee van de boodschap die we graag willen overbrengen.
Fondsen.org
Fondsen.org

De missie van Fondsen.org.

💡Innovatie
🌿 Groeiende fase
📍Noordwijk

Fondsen.org democratiseered online fondsenwering, zodat kleinere goede doelen vergelijkbare kansen krijgen als de top 25 goede doelen. Toegang tot online betaaldienstverlening is voor kleinere goede doelen steeds lastiger geworden. Het is onze missie ervoor te zorgen dat alle goede doelen online fondsen kunnnen werver en het geld op de plek kunnen krijgen waar de hulp nodig is.

Lees meer

Professionals over Fondsen.org

Bob
Het was prettig samenwerken met fondsen.org, ze weten heel goed waar ze naartoe willen groeien waardoor er snel duidelijkheid was over wat de visie, missie en de strategie.