

Sparringpartner: Customer Journey
Organisatie in het kort
Impact thema’s
Project details
1-4 uur in totaal
We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Kennis over de customer journey zorgt ervoor dat we de juiste snaar raken op het juiste moment. Hiermee kunnen we het personeelstekort in zorg&welzijn in Flevoland oplossen

Dieuwertje van den Berg
Flever
Projectomschrijving
Ons huidige kennisniveau.
Wij wiIlen een aantal customer journeys in beeld brengen om inzicht te krijgen welke stappen worden doorlopen. Daarmee willen we achterhalen waar onze dienstverlening de klant kan ondersteunen. Ik weet ongeveer wat een customer journey is, alleen ontbreekt het mij (en daarmee de organisatie) aan kennis welke stappen we daarin moeten nemen. Ga jij mij deze kennis vergaren?
De inhoud van de sessie.
- Advies over het verbeteren van knelpunten binnen onze Customer Journey.
- Advies over het in kaart brengen van de customer journeys van werkgevers obv persona's of obv proces.
- Wat zijn handige toolkits, templates en/of methodieken om zelf met een Customer Journey Map aan de slag te gaan?
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een UX specialist met ervaring binnen het betreffende vakgebied. Instaat zijn of haar kennis over te brengen in een sparringsessie.


De missie van Flever.
Flever is dé strategische uitvoeringsorganisatie van de provincie, de arbeidsmarktorganisatie voor organisaties en onderwijs en de ontwikkelingspartner van gemeenten. Daarnaast voeren we onafhankelijke cliëntondersteuning uit in de regio. Zo versterken we ontwikkelingen in de sector vanuit het gecombineerde perspectief van organisaties, overheden en inwoners. Het uiteindelijke doel van Flever is om een betaalbare, goede en toegankelijke Flevolandse sector zorg en welzijn dichterbij te brengen. We zijn actief op drie thema's: versterken inwoners, positieve gezondheid en arbeidsmarkt en onderwijs.
Lees meer