

Persona's creëren
Organisatie in het kort
Wereldwijd zijn er miljoenen mensen die niet naar de dokter kunnen. Wij helpen deze mensen in meer dan 70 landen, waaronder in Nederland.
Lees meerImpact thema’s
Project details
10-15 uur in totaal
Verspreid over 2-3 weken
Wanneer de professional aangeeft te kunnen starten (binnen 2 maanden).
Met jouw hulp kan ons doelgroeponderzoek vertaald worden naar persona's, waardoor we een website hebben die écht aansluit op de gebruikers.

Rosely van de Vooren
Dokters van de Wereld
Projectomschrijving
Waarom we dit project starten?
Wij zijn gestart met een groot project om onze website goed te herdefiniëren en aan te laten sluiten bij de doelgroepen. Daarvoor is het creëren van de juiste persona's essentieel. Op dit moment zijn wij al gestart met het doelgroeponderzoek (met een Nieuwe Gever). Het zou top zijn als jij deze met ons kan vertalen naar persona's, want daar ontbreekt onze UX'pertise.
Wat hebben we nodig?
- Hulp bij het vertalen van de inzichten van onze doelgroepen naar helder omschreven Persona's.
- Advies, tips & tricks over hoe om te gaan met Pain & gain points.
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een UX of Marketing Professional die ons kan helpen bij het vertalen van inzichten in onze doelgroepen naar heldere Persona's. Benodigd: ervaring met Persona's en het faciliteren van teams in het opstellen ervan.
Wat hebben we al?
- Doelgroepomschrijving.
- De belangrijkste doelen die wij gebruikers willen laten volbrengen.
- Doelgroeponderzoek zoals: enquetes, interviews of deskresearch.


De missie van Dokters van de Wereld.
Dokters van de Wereld helpt buitengesloten mensen hun recht op zorg te claimen. We strijden voor een universele toegang tot zorg door middel van actievoering, pleitbezorging en waar nodig innovatieve zorgprogramma’s en medische hulp.
Lees meer