62d173fd-9766-4199-b88b-94403d2f3829

Persona's opstellen

Organisatie in het kort

Dierenambulance Amsterdam staat 24/7 klaar voor dieren in (medische) nood in Amsterdam e.o.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Dierenwelzijn
💛 Educatie
💛 Duurzaamheid, natuur en milieu

Project details

⏱️

20-35 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 4-8 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Wie zijn onze donateurs die het mogelijk maken dat wij dieren in nood te redden? Wij kunnen daarachter komen met jouw hulp!

Cas Aaftink

Cas Aaftink

Dierenambulance Amsterdam

Projectomschrijving

Waarom we dit project starten?

Wie zijn onze donateurs? Daar willen wij graag achter komen met dit project, zodat wij ons donateursbeleid hierop kunnen aanpassen. Kun jij ons daarmee helpen? Uiteindelijk kunnen we dan nog meer dieren in nood redden!

Wat hebben we nodig?

  • Het opstellen van een vragenlijst. in samenspraak met ons.
  • Het uitvoeren van interviews. tot 6 personen.
  • Hulp bij het vertalen van de inzichten van onze doelgroepen naar helder omschreven Persona's
  • Praktische tips hoe wij persona’s kunnen verwerken in onze werkwijze, waardoor wij meer klantgericht gaan werken.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een UX of Marketing Professional die ons kan helpen bij het vertalen van inzichten in onze doelgroepen naar heldere Persona's. Benodigd: ervaring met Persona's en het faciliteren van teams in het opstellen ervan.

  • Ervaring met het creëren van Persona's en het vertalen van gebruikersinzichten naar overtuigende profielen.
  • Je vind het leuk om doelgroeponderzoek en interviews te doen.
  • Jij weet de behoeften van onze doelgroep in kaart te brengen.
👩‍💻 UX
💭 Design thinking

Wat hebben we al?

  • Doelgroepomschrijving.
  • Wij hebben donateurs
  • Wij werken samen met een wervingsbureau

Waar wij als organisatie bij kunnen helpen.

  • Indien nodig kunnen we je ondersteunen met verdere doelgroeponderzoek.
  • We kunnen jou in contact brengen met respondenten voor interviews.
  • We hebben een social media pagina waar onderzoek kunnen uitzetten.
Dierenambulance Amsterdam
Dierenambulance Amsterdam

De missie van Dierenambulance Amsterdam.

🦍Dierenwelzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

Dierenambulance Amsterdam staat 24/7 klaar voor dieren in (medische) nood in Amsterdam e.o.

Onze missie:
Wij streven ernaar om acute professionele hulpverlening en vervoersdiensten te bieden aan dieren in nood en daarnaast bewustwording te creëren bij Amsterdammers over het dierenwelzijn in de stad.

Onze hoofddoelstellingen:
- Het bevorderen van dierenwelzijn door dierenleed te voorkomen of te verminderen door dieren zo snel mogelijk te stabiliseren en te vervoeren.
- Het ondersteunen van de eigenaren van dieren of omstanders van dieren die in acute nood verkeren.
- Het zorgdragen voor een gezonde stad voor dier en mens.

Lees meer

Professionals over Dierenambulance Amsterdam

Miriam
Fijne samenwerking! Cas en Margje zijn super aardig en het project is erg leuk geworden!
Sanja
Cas is een bevlogen dierenvriend die zijn vaardigheden enthousiast inzet. Hij is creatief en gezellig om mee samen te werken.
Thom
Het was fijn om samen te werken met Cas! We hebben samen gewerkt aan een campagne voor nieuwe vrijwilligers voor meldkamer voor de Dierenambulance. Om hier leads voor te krijgen was nogal een uitdaging, maar uiteindelijk mede door een Facebook Ads campagne in te zetten voor de Open Dag deze maand, zijn er veel potentiële vrijwilligers op afgekomen.
Ruben
Leergierige club mensen die echt bereid zijn om hard te werken aan hun communicatie. En dat ook nog eens voor een heel belangrijk doel. Zorgen voor dieren = zorgen voor mensen