fff4cf6f-10aa-40bd-af8d-11fe0c7bdde9

Strategisch advies over Marketing

Organisatie in het kort

Het onderwijs focust zich te vaak alleen op toetsen en harde vakken. Wij maken lesmateriaal waardoor kinderen levensvaardigheden ontwikkelen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Educatie
💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Religie en spiritualiteit

Project details

⏱️

6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Met jouw marketing expertise kunnen we nog veel meer scholieren stevig in hun sneakers zetten!

Désiré Brokerhof

Désiré Brokerhof

Creathlon

Projectomschrijving

Waarom we dit project starten?

We zijn een inhoudelijk gedreven team, maar missen expertise in marketing. We willen met onze opschaal-projecten meer scholen en leerlingen bereiken. We stoeien o.a. met de vraag of we onze projectnamen of onze overkoepelende naam meer in de spotlights zullen zetten.

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of marketeer, die als facillitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) marketing thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc. Pre: je hebt ervaring in het onderwijs.

🧭 Communicatie strategie

Wat hebben we al?

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.
  • Missie en visie.
  • Een lijst van marketingacties met een evaluatie daarvan.
Creathlon
Creathlon

De missie van Creathlon.

📚Educatie
🌳 Impact scale-up fase
📍Amersfoort

We leven in een samenleving waarin polarisatie en een gebrek aan respect steeds normaler wordt. Omdat het onderwijs een minimaatschappij is, is dit bij uitstek de plek om meer aandacht te besteden aan persoonlijke en sociale ontwikkeling. Creathlon maakt lesmateriaal op het gebied sociaal-emotionele ontwikkeling, dialoog-vaardigheden, kritisch denken, enz voor zowel basis- en voorgezet onderwijs.

Lees meer

Professionals over Creathlon

Ronald
Persoonlijk contact via meeting op kantoor en ook per telefoon.
Federico
Fijn samenwerking, de team van Creathlon is heel enthusiast en positief.