69d41cf1-7d86-4148-8dbf-4119cdca8491

Creatieve campagne + print/social uitwerking

Organisatie in het kort

BUMI Organics

Als voedingsproducent hebben we de mogelijkheid (en in onze ogen verantwoordelijkheid) om producten te maken die plantaardig, voedzaam én duurzaam zijn. Hiermee slaan we drie vliegen in één klap: we dragen bij aan een betere balans in het aanbod dierlijke en plantaardige eiwitten, stimuleren voedzame voedingskeuzes en verduurzamen de voedselketen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Duurzaamheid, natuur en milieu
💛 Gezondheid en ziektebestrijding
💛 Innovatie

Project details

⏱️

20-30 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

Wanneer de professional aangeeft te kunnen starten (binnen 2 maanden).

apostrophe-beginning

Nu er steeds vaker vleesvervangers worden gegeten rijst de vraag of ze wel zo voedzaam zijn. Wij willen d.m.v. een campagne laten zien dat de ene vleesvervanger de ander niet is en dat traditionele veganistische producten zoals tempeh, tofu en seitan goed passen binnen een gevarieerd, voedzaam en bovenal lekker eetpatroon.

Florian Rath

Florian Rath

BUMI Organics

Projectomschrijving

Waarom we dit project starten?

Traditionele eiwitrijke plantaardige producten als tempeh, tofu en seitan zijn voor veel consumenten een goed bewaard geheim. Zonde vinden wij, want deze producten hebben zoveel potentie en zijn een zeer welkome aanvulling op het grote aanbod aan doorgaans hoogbewerkte vleesvervangers. De consumenten die ze wél kennen hebben dikwijls de opvatting dat ze ouderwets, smakeloos en/of lastig te bereiden zijn. Dit willen we voor eens en altijd ontkrachten door deze traditionele voedzame producten op een eigentijdse manier te herintroduceren!

Wat hebben we nodig?

  • Een creatief concept campagne concept dat past bij onze beschikbare middelen, merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (boodschap, verhaal, tagline, rationale, mock-ups etc).
  • Uitgewerkte design voor bijvoorbeeld een printuiting en een social media post.
  • Oplevering klaar voor gebruik. Bijvoorbeeld drukklaar of op social media post formats.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een ontwerper die kan helpen een creatieve campagne te bedenken en deze ook kan uitwerken met de bijhorende grafische uitingen. Denk aan social media posts of print uitingen.

🎨 Grafisch Design
🌕 Creative Concepting
🌎 Social Media
📢 Campagnes
✍️ Copywriting
🖼 Canva / Design tool

Wat hebben we al?

  • Budgettering
  • Huisstijl document (logo, kleuren en lettertypes)
  • Contacten voor realisatie van campagne ( Bv: drukker)

Waarom is dit project van waarde?

Samen met jou brengen we een ode aan eeuwenoude bereidingswijzen en helpen we deze goed bewaarde geheimen de wijde wereld in!

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

BUMI Organics
BUMI Organics

De missie van BUMI Organics.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
📍Amsterdam

Maak kennis met BUMI: traditionele veganistische producten in een smakelijk, eigentijds jasje. 100% biologisch en lokaal geproduceerd met respect voor mens, dier & milieu. Onder het motto Mindful Foods willen we samen met bewuste thuiskoks deze aarde gezond houden. Hoe? Door voedzame én duurzame producten te ontwikkelen waar zij eenvoudig iets lekkers mee koken. Een positief verschil maken was nog nooit zo smakelijk.

Lees meer

Professionals over BUMI Organics

Anneroos 👐 Brochure design

Anneroos
Werken met Florian en Daan is een feestje! Heel tof om waardevolle content te creëren voor een groeiende, duurzame plant-based food startup.