
Interim vrijwilliger: Copywriter
Organisatie in het kort
Impact thema’s
Project details
60-80 uur in totaal
Verspreid over 18-20 weken
Vanuit huis
We kunnen direct starten
Mensen met financiële zorgen vinden het moeilijk om hulp te vragen. Jouw teksten en communicatie maken het verschil om die drempel te verlagen en meer mensen te helpen die zorgen weg te nemen.

Christiaan van der Ven
Budlr
Projectomschrijving
Waarom we dit project starten?
We bouwen in de zomer een nieuwe website. Hierbij zijn de teksten van groot belang. We willen een inhoudelijk serieuze boodschap (financiële zorg) op een positieve manier positioneren. Hierbij hebben we hulp nodig van een professionele tekstschrijver.
Wat hebben we nodig?
- Ondersteuning bij het maken van marketing en communicatie content, voor een periode van min. 6 maanden, voor 4-8 uur per week.
- De exacte tijdsinvulling is flexibel in te richten met jouw agenda. We bepalen per maand wat we oppakken en hoe we dat invullen.
- Het schrijven of verbeteren van verschillende teksten, denk aan: (SEO) blogs, nieuwsbrieven, webteksten verbeteren.
- De focus ligt op het schrijven van web-teksten die goed passen binnen ons brand design.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een Copywriter die voor een periode van min. 6 maanden, goed geschreven en aansprekende teksten kan schrijven voor onze communicatie-activiteiten. Benodigd: ervaring met het schrijven van (SEO) teksten, blogs, nieuwsbrieven, etc.
Wat hebben we al?
- Een contactpersoon die intern betrokken is tijdens de samenwerking.
- Communicatiedoelstellingen en doelgroepomschrijving.
- Missie en visie document.
- Tone of Voice guide.
- In het project voor de website staat al veel informatie beschreven: https://denieuwegevers.nl/voor-professionals/budlr/website-design-wordpress-thema-inrichten/?utm_source=linkcopy&utm_medium=social&utm_campaign=share_link_project_page
- Daarnaast loopt er een project voor het design. Hierin zullen we ook wat opnemen over de tone-of-voice: https://denieuwegevers.nl/voor-professionals/budlr/brand-style-guide/?utm_source=linkcopy&utm_medium=social&utm_campaign=share_link_project_page


De missie van Budlr.
Wij willen meer werknemers en inwoners toegang krijgen tot financiële zorg om zo de gevolgen van financiële stress te voorkomen en te verlagen.
Lees meer