Buurtbuik Copyright Janus Van Den Eijnden 29

Logo & Huisstijl design

Profiel vrijwilliger

Een grafisch designer die een logo en huisstijl kan ontwerpen die goed aansluiten bij de missie, visie en waarden van een organisatie. Pre: een portfolio met soortgelijke projecten (logo’s en huisstijlen).

Ervaring met:

  • Grafisch design

Organisatie in het kort

Samen met partners als KWF Kankerbestrijding en RegioBank zetten wij programma's op voor 100+ lokale initiatieven die het verschil maken tegen eenzaamheid, voor meer natuur of een gezelligere buurt.

  • Welzijn
  • Diversiteit en inclusiviteit
  • Duurzaamheid, natuur en milieu

Project details

💒 Voor je Buurt

⏱️ 20-40 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-7 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Bij onze rebranding hoort naast een nieuwe naam ook een nieuwe huisstijl en logo; daarmee help jij ons om krachtiger uit te stralen waar we voor staan, zodat we meer partners vinden die met ons maatschappelijke initiatieven kunnen aanjagen.
Corine  Leunge
Geschreven door Corine Leunge van Voor je Buurt

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We hebben grote stappen gezet in de doorontwikkeling van onze sociaal onderneming de afgelopen 2 jaar. Wij zijn door deze ontwikkeling bezig met een rebranding waardoor het beter bij ons past. Binnenkort hebben wij een nieuwe naam, en nu hebben we nog een nieuwe huisstijl en logo nodig! Doneer jij je skills aan ons?

Wat hebben we nodig?

  • Hulp met het articuleren van onze merkidentiteit (kernwaardes, doelen, etc).
  • Een logo dat in lijn ligt met onze merkidentiteit, kant-en-klaar opgeleverd zodat we het direct kunnen inzetten.
  • Huisstijl document (met daarin elementen als logo, kleurgebruik, lettertypes, etc) voor intern gebruik en samenwerkingen met externe partijen.
  • Aansluitende huisstijl-materialen: visitekaartje, format voor onze keynotepresentaties en omslagfoto voor social media.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Missie en visie.
  • Voorbeelden van logo’s en huisstijlen die we mooi vinden.
  • Oude huisstijl (logo, kleuren, lettertypes).
  • Doelgroepomschrijving.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Voor je Buurt
Voor je Buurt

De missie van Voor je Buurt.

🙂Welzijn
📍Utrecht

Voor je Buurt wil iedereen in staat stellen om mensen, geld en hulp te mobiliseren om een goed initiatief te realiseren. Daarvoor begeleiden en trainen we initiatiefnemers met het opzetten van een campagne. Zo hebben we de afgelopen jaren bijgedragen aan de realisatie van meer dan 2000 voedselbossen, buurtfestivals, sociale ondernemingen en andere mooie bottom-up projecten op een van onze 12 verschillende platforms (naast voorjebuurt.nl o.a, voorjestadsie.nl en voordeouderen.nl). We werken in opdracht van zo’n 40 overheden, NGO’s, fondsen en bedrijven in Nederland, België en de rest van de wereld (via onepercentclub.com). We adviseren en begeleiden hen met slim inzetten van subsidie, en het versterken van initiatieven. Voor je Buurt is als stichting in 2012 opgericht en heeft een team van 6 medewerkers en 2 stagiaires.

Lees meer

Professionals over Voor je Buurt

Laurens 👐 Kennissessie GDPR en AVG

Laurens
Het is prettig als de directeur van een organisatie (Aster van Tilburg, Voor je buurt) zo betrokken is bij het onderwerp (privacy in dit geval) en er ook veel van af weet. Dat helpt ook enorm bij het onderstrepen van het belang van een kennissessie.

Jorrit 👐 Kennissessie Coachend leidinggeven

Jorrit
Voor je Buurt is een jong, klein team dat staat te springen om impact te maken. De drive is enorm, ik merkte in de workshop dat ze vooruit willen en willen leren om dingen beter te doen.