82f8de5d-9a15-42e5-b169-eaf7466b7723

Kennissessie Customer Journeys & Persona's

Profiel vrijwilliger

Een UX specialist die zijn of haar kennis van customer journeys en persona's kan overbrengen in een workshop of presentatie vorm. Pre: ervaring met het faciliteren van workshops en/of presenteren voor groepen.

Ervaring met:

  • UX

Organisatie in het kort

Versa Vrijwilligerscentrale stimuleert, verbindt en promoot vrijwilligerswerk.

  • Welzijn

Project details

💒 Versa Vrijwilligerscentrale

⏱️ 3-6 uur in totaal

🗓️ Verspreid over 1-2 weken

💻 Op locatie.

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Help ons meer vrijwilligers te werven door hen te leren kennen! Wie zijn onze vrijwilligers eigenlijk? En is dat een ander soort vrijwilliger dan die we misschien al kennen ?
Suzanne Wierenga
Geschreven door Suzanne Wierenga van Versa Vrijwilligerscentrale

Project­omschrijving

Ons huidige kennisniveau.

We zijn met 5 collega's. Twee collega's zijn nieuw. De andere drie werken al behoorlijk lang (10+ jaar) bij Versa Welzijn. Ik heb al eens eerder een traject gedaan waarbij we persona's hebben gemaakt en een customer journey hebben vorm gegeven. Mijn andere (nieuwe) collega heeft een communicatie achtergrond. Doel is om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen en allemaal over een zelfde soort basis kennis te beschikken.

De inhoud van de sessie.

  • Wat is een Customer Journey Map en wat kan het betekenen voor je organisatie?
  • Wat zijn persona's en hoe kan ik beginnen hiermee te werken?
  • Wat zijn handige toolkits, templates en/of methodieken om zelf met een Customer Journey Map aan de slag te gaan?
  • Hoe start ik als organisatie met Customer Journey Mapping?

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat extra van waarde zou zijn.

  • Ik zou het fijn vinden om achteraf nog 30 minuten 1-op-1 te zitten voor eventuele vragen of opstarthulp.

Waarom is het van waarde?

Als wij duidelijk in beeld hebben wie onze doelgroep is, kunnen we gerichter kijken naar het werven hiervan. Welke soort vrijwilligers zijn er?

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Versa Vrijwilligerscentrale
Versa Vrijwilligerscentrale

De missie van Versa Vrijwilligerscentrale.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Hilversum

Versa Vrijwilligerscentrale stimuleert, verbindt en promoot vrijwilligerswerk. We ondersteunen vrijwilligers, maatschappelijke organisaties, buurt- en bewonersinitiatieven die met vrijwilligers samenwerken. Geven advies op maat en organiseren workshops en bijeenkomsten. We verbinden organisaties met (toekomstige) vrijwilligers via persoonlijk advies en onze vacaturebank.

We hebben vestigingen in Hilversum, Gooise Meren, Blaricum, Eemnes, Laren en Weesp.

Lees meer

Professionals over Versa Vrijwilligerscentrale

Kim 👐 Foto's van vrijwilligerswerk

Kim
Prettig samengewerkt met Versa voor deze opdracht. Mijn contactpersoon was vriendelijk en betrokken, voelde me serieus genomen.

Professional 👐 Adviesrapport: Social Media kanalen

Professional
Versa Vrijwilligerscentrale staan open voor feedback en doen hard hun best met hart voor hun zaak. Dat zorgde voor een fijne samenwerking waarin een duidelijk doel werd gesteld die ook zeker haalbaar was in de tijd die we voor ogen hadden. Het was een prettige samenwerking die ik in de toekomst graag zou vervolgen indien nodig!

Annemiek 👐 Poster of flyer design

Annemiek
Ik heb Versa Vrijwilligerscentrale met veel plezier geholpen. Ze hadden meerdere reacties gehad op het project en daarom hebben we samen gekeken of ik hen ook op een andere manier kon helpen. Dat is zeker gelukt, met mooie ontwerpen als gevolg!

Annette 👐 Foto's van vrijwilligerswerk

Annette
Enthousiaste medewerkers die zich zeer betrokken voelen bij hun cliënten en vrijwilligers en hen veel verschillende activiteiten bieden.