IMG 16282

Wervingscampagne + uitwerking

Profiel vrijwilliger

Een ontwerper die kan helpen een creatieve campagne te bedenken en deze ook kan uitwerken met de bijhorende grafische uitingen. Denk aan social media posts of print uitingen.

Ervaring met:

  • Grafisch design

Organisatie in het kort

Takecarebnb brengt statushouders in contact met gastgezinnen die hun huis drie maanden openstellen voor een vluchteling. Wanneer mensen met elkaar in contact komen, verdwijnt angst en ontstaat wederzijds begrip. Samen leren door logeren!

  • Diversiteit en inclusiviteit
  • Welzijn

Project details

💒 Takecarebnb

⏱️ 20-30 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Enkel vanuit huis

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Met jouw expertise over campagnes kunnen meer statushouders tijdelijk logeren bij gastgezinnen, help jij ons om integratie te verbeteren?
Lilly Wiggers
Geschreven door Lilly Wiggers van Takecarebnb

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Statushouders in AZC's kunnen gebruik maken van de logeerregeling, waarbij ze max 3 maanden kunnen logeren bij een gastgezin in afwachting van een huis. Zo leren ze Nederlands en hun gemeente beter kennen. Er zijn genoeg statushouders die via ons willen logeren, maar we zijn altijd op zoek naar meer gastgezinnen. Daarom willen wij een wervingscampagne starten om meer gastgezinnen aan te trekken.

Wat hebben we nodig?

  • Een campagne concept dat past bij onze beschikbare middelen, merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, verhaal, tagline, rationale, mock-ups etc).
  • Uitgewerkte designs (voor bijvoorbeeld een printuiting en een Social Media post) die klaar zijn voor gebruik.
  • Welke kanalen en soorten media zijn het meest effectief om onze doelgroepen te bereiken?

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Budgettering
  • Huisstijl document (logo, kleuren en lettertypes)
  • Contacten voor realisatie van campagne (Bv: drukker)

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Takecarebnb
Takecarebnb

De missie van Takecarebnb.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Een statushouder is een vluchteling die een status heeft toegekend gekregen en in Nederland mag blijven. Totdat een huis gevonden is, blijft hij/zij wonen in een asielzoekerscentrum (AZC). Op dit moment wachten duizenden statushouders op een woning. De vrijwilligers van Takecarebnb brengen gastgezinnen en gasten (vluchtelingen met een verblijfsstatus) met elkaar in contact via een zorgvuldig matchingsproces.

Lees meer

Professionals over Takecarebnb

Julian 👐 User Experience Coaching

Julian
Leuke en leergierige organisatie, die een belangrijk probleem op een menselijke manier aanpakken! Staat erg open voor feedback en nemen je serieus. We blijven in contact :)

Gino 👐 Wervingscampagne + uitwerking

Gino
Het was een fijne samenwerking en we hebben met elkaar wat moois weten neer te zetten. Ik wens ze veel goeds!