Schapen 1024X751

Communicatiestrategie sessies

Organisatie in het kort

StiVaNe

StiVane zet zich in voor kinderen, volwassenen en ouderen met een (ernstige) neuromusculaire aandoening, zoals Duchenne. Met het vakantiehuis 'Chez Gérard' in Frankrijk kunnen zij een onbezorgde vakantie beleven.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Gezondheid en ziektebestrijding
💛 Sport en recreatie

Project details

⏱️

6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Communicatie is voor ons nog een vak onbekend, maar met jou kunnen we er een goede basis voor maken!

pien schipper

pien schipper

StiVaNe

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Een communicatiestrategie zou aan de basis moeten staan van alle activiteiten. Welke kanalen hebben welk effect en welke doelstellingen en doelgroepen kunnen we benoemen? Wij weten hier nog niet alles van en kunnen jouw advies hier goed bij gebruiken, want een communicatiestrategie is in wezen het startpunt van alles!

Hier zijn we naar op zoek

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: communicatiedoelstellingen, boodschap en doelgroepen.
  • Een startplan met adviezen en concrete next steps voor de uitvoer.
  • Een geschreven samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een ervaren communicatie specialist of adviseur, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) communicatie thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, content, doelgroepen, boodschap, kanalen, etc.

🧭 Communicatie strategie
🗞 PR

Dit hebben we al in huis

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project.
  • Een idee van de boodschap die je graag wilt overbrengen.
  • Huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.
  • Een idee van de doelgroepen die we willen bereiken.

StiVaNe
StiVaNe

De missie van StiVaNe.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
💒 Gevestigde organisatie
📍Loenen aan de Vecht

Waarschijnlijk heb jij afgelopen zomer vertoefd bij het zwembad. Toch is zo'n onbezorgde vakantie niet voor iedereen zo vanzelfsprekend. Met het vakantiehuis 'Chez Gérard' in Frankrijk kunnen mensen met een (ernstig) neuromusculaire aandoening zoals Duchenne een fijne vakantie beleven. Zonder torenhoge kosten, want wij nemen deze grotendeels voor onze rekening. Het huis is voorzien alle gemakken en vooral heel gezellig om nieuwe en welverdiende energie op te doen. Families kunnen dit hard gebruiken want (mee)leven met een aandoening is niet gemakkelijk.

Lees meer

Professionals over StiVaNe

Arno 👐 Adverteren in Google met Google Grants

💛
rating-stars

"Samenwerking was goed en positief."

Arno

Stefani 👐 SEO website Audit

💛
rating-stars

"Het was fijn samenwerken met StiVaNe, omdat ze snel reageerden en de opdracht duidelijk was. "

Stefani