Abrona 2

Creatief campagne concept

Organisatie in het kort

Stichting Vrienden van Abrona

Wij inspireren anderen om van betekenis te zijn voor mensen met een beperking, zodat we weer kleur aan hun leven geven. Samen creëren we net wat meer levensgeluk en kansen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Welzijn
💛 Gezondheid en ziektebestrijding
💛 Innovatie

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Help ons het idee en de boodschap rondom onze campagne verder uit te werken, zodat we nog meer donateurs kunnen werven!

Wilke Sloesarwij

Wilke Sloesarwij

Stichting Vrienden van Abrona

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

We stoeien al een tijdje met het idee om een toffe campagne te lanceren om meer Vrienden voor Abrona te werven. We zijn al een heel eind op weg, maar zoeken jouw expertise om het idee en de boodschap verder uit te werken. Met jouw hulp staan wij helemaal klaar om de campagne te lanceren om nog meer mensen met een verstandelijke beperking te kunnen helpen.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

Stichting Vrienden van Abrona
Stichting Vrienden van Abrona

De missie van Stichting Vrienden van Abrona.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Huis ter Heide

De Vrienden van Abrona geven kleur aan het leven van mensen met een verstandelijke beperking, die wonen en werken bij zorgorganisatie Abrona (actief in de provincie Utrecht). Onze belangrijkste speerpunten zijn: meedoen in de samenleving op het gebied van werk/vrije tijd, leren en ontwikkelen, innovatie in de zorg, gezonde leefstijl en ontmoetingen tussen mensen met- en zonder beperking.

Lees meer

Professionals over Stichting Vrienden van Abrona

Moniek 👐 Poster of flyer design

bb499af8-959f-4023-8132-3ecdc6eea4c9
💛
rating-stars

"Vrienden van Abrona nam me serieus als onwerper en gaf me de ruimte om mijn eigen ideeën en inbreng een plek te geven binnen het project. De meetings waren gezellig en informeel. Zou het zeker nog eens samenwerken."

Moniek

René 👐 Campagne communicatie advies

698a6be7-792f-4150-9819-7762ec3f4ceb
💛
rating-stars

"Wilke staat open voor veranderingen en nieuwe inzichten. Dat is fijn samenwerken zo!"

René