Maurice 👐 Finance Advies
"Prima samenwerking door open en constructieve manier van communiceren. Grote organisatie die tijdens COVID-19 haar deuren moest sluiten en nu bezig is sterker uit deze crisis te komen"
Maurice
Stichting Texels Museum verbindt ruim 445.000 musea bezoekers per jaar met natuur en cultuur, om samen een mooiere wereld te maken.
Lees meer12-16 uur in totaal
Verspreid over 3-5 weken
We plannen, na de match, binnen een maand de eerste afspraak in.
Met een passende tone of voice kunnen we in onze communicatie (eindelijk) het juiste gevoel achterlaten bij onze doelgroepen.
Tiki Beijering
Stichting Texels Museum
We hebben behoefte aan een duidelijke consistente spreekstijl voor Museum Kaap Skil passend bij de merkwaarden. We zoeken iemand die ons kan helpen onze ‘brand voice’ te bepalen, iemand die verstand heeft van strategie en branding maar vooral iemand die van taal houdt. Uiteindelijk moet er een werkbaar format zijn dat praktisch is en makkelijk toe te passen door onze eigen communicatiemedewerkers.
Een communicatie expert die een duidelijke Tone of Voice Guide kan opstellen. Benodigd: ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.
Stichting Texels Museum (STM) is al sinds 1930 de drijvende kracht achter musea en tentoonstellingen op Texel. Wij verbinden, hier op ons mooie eiland, mensen met natuur en cultuur om samen een mooiere wereld te maken'. De musea die bij ons horen zijn: Ecomare, Museum Kaap Skil, Vuurtoren Texel en Oudheidkamer Texel.
Lees meer