Header Nieuwsbrief

Creatief campagne concept

Organisatie in het kort

Stichting Resto VanHarte

Het recept voor een betere buurt: eenzaamheid bestrijden en voorkomen door het organiseren van wekelijkse diners. Iedereen is welkom.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Welzijn

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Deze campagne is een essentieel onderdeel van de strategie om eenzame mensen te kunnen bereiken.

John van Duin

John van Duin

Stichting Resto VanHarte

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Wij willen graag in het eerste kwartaal van het nieuwe jaar een campagne starten onder professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, pedicures enz., om te vragen of ze de mogelijkheid van het bezoeken van Resto VanHarte-avonden willen promoten. Om zo bij te dragen aan het tegengaan van eenzaamheid. Gezien de relatief korte voorbereidingstijd zouden we graag hulp willen.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Het gaat om twee bij elkaar horende onderdelen: een voor de doelgroep professionals en een voor potentiële Restobezoekers.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

Stichting Resto VanHarte
Stichting Resto VanHarte

De missie van Stichting Resto VanHarte.

🙂Welzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

50% van de mensen in Nederland ervaart eenzaamheid, waarvan 11 procent ernstig tot aan sociaal isolement. Dit heeft grote gevolgen voor henzelf (welzijn en gezondheid) en de maatschappij.

Lees meer

Professionals over Stichting Resto VanHarte

Va 👐 SEO webteksten

ed7109a7-abc4-44e0-bf55-8e566632cafa
💛
rating-stars

"Renske van Resto VanHarte was een fijne opdrachtgever. De communicatie met Renske verliep soepel en prettig. Zij nam de tijd voor een goede briefing. Resto VanHarte is een mooie organisatie met maatschappelijke impact. "

Va