Sharon Waldron Qc88pszd9fu Unsplash
🌱 Ik wil helpen

Persona's opstellen

Profiel vrijwilliger

Een UX of Marketing Professional die ons kan helpen bij het vertalen van inzichten in onze doelgroepen naar heldere Persona's. Benodigd: ervaring met Persona's en het faciliteren van teams in het opstellen ervan.

Ervaring met:

  • UX

Organisatie in het kort

Wist je dat ongeveer twee miljoen mensen in Nederland ernstige last ondervinden van gehoorverlies, tinnitus, Ménière en andere oorklachten? Het Oorfonds zet zich in voor mensen met oorproblemen om hun kwaliteit van leven te verbeteren.

  • Gezondheid en ziektebestrijding
  • Wetenschap en onderzoek
  • Welzijn

Project details

💒 Stichting Oorfonds Nederland

⏱️ 20-35 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 4-8 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen direct starten

Met jouw expertise brengen we geld bij elkaar voor medisch-wetenschappelijk onderzoek, technologische ontwikkeling en het verspreiden van kennis over slechthorendheid en evenwichtsverlies.
Liesbeth van Lieshout
Geschreven door Liesbeth van Lieshout van Stichting Oorfonds Nederland

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We willen mogelijke en bestaande customer journeys formuleren. Het gaat om het in kaart brengen van hoe we de betekenis van Oorfonds overbrengen aan onze doelgroepen en vice versa het proces van doneren/bijdragen aan Oorfonds. Om dit goed te kunnen doen zouden we als vertrekpunt eerst goede persona's moeten maken. Hierbij graag zowel professionele inhoudelijke alsook kwantitatieve hulp.

Wat hebben we nodig?

  • Hulp bij het vertalen van de inzichten van onze doelgroepen naar helder omschreven Persona's
  • Praktische tips hoe wij persona’s kunnen verwerken in onze werkwijze, waardoor wij meer klantgericht gaan werken.
  • De persona's vormen ook het vertrekpunt voor het formuleren van goede customer journey's.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Doelgroepomschrijving (zal wel scherper geformuleerd moeten worden)
  • De belangrijkste doelen die wij gebruikers willen laten volbrengen.

Waar wij als organisatie bij kunnen helpen.

  • Indien nodig kunnen we je ondersteunen met verdere doelgroeponderzoek.
Liesbeth van Lieshout
Liesbeth van Lieshout Bestuur

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Stichting Oorfonds Nederland
Stichting Oorfonds Nederland

De missie van Stichting Oorfonds Nederland.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
🌱 Start-up fase
📍Berkel-Enschot

In 2019 werd het Oorfonds opgericht met als doel om alle (geh)oorproblemen de wereld uit te helpen. Er zijn maar liefst twee miljoen mensen in Nederland met gehoorproblemen en mensen met gehoorverlies beginnen gemiddeld 7 jaar te laat aan een hulpmiddel. Dit moet en kan anders. Door het initiëren en financieren van wetenschappelijk onderzoek werkt het Oorfonds aan de verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met oorproblemen en waar mogelijk aan de genezing van ooraandoeningen.

Lees meer