Ruben 👐 UX Audit
"Leuke, betrokken mensen die goed weten wat ze willen. Prettig contact waarin je merkt dat ze gedreven zijn om het groeiende Oorfonds naar een volgend niveau te brengen. Fijne samenwerking!"
Ruben
Wist je dat ongeveer twee miljoen mensen in Nederland ernstige last ondervinden van gehoorverlies, tinnitus, Ménière en andere oorklachten? Het Oorfonds zet zich in voor mensen met oorproblemen om hun kwaliteit van leven te verbeteren.
Lees meer6-12 uur in totaal
Verspreid over 2-4 weken
We kunnen direct starten
Ben jij de Linkedin expert die ons verder kan laten rollen en helpen bij het succesvol maken van onze crowdfunding campagne? Kom dan snel helpen!
Alonda van Toor
Stichting Oorfonds Nederland
We zijn het project 'Geef Ooronderzoek Gehoor' gestart die tot het einde van het jaar duurt. Een uitgebreide crowdfunding actie voor ooronderzoeken. We willen deze crowdfunding actie meer aandacht geven op Linkedin. We hebben al een expert van LinkedIn gesproken met betrekking tot advertenties, maar we willen graag ondersteuning van jou om dit praktisch verder te brengen. Kun jij onze campagne een boost geven?
Een social media marketeer die een effectieve social media campagne kan opzetten (voor bijvoorbeeld Facebook, Instagram en/of LinkedIn). Benodigd: ervaring met targeting via Facebook Ads Manager en/of LinkedIn Campaign Manager.
In 2019 werd het Oorfonds opgericht met als doel om alle (geh)oorproblemen de wereld uit te helpen. Er zijn maar liefst twee miljoen mensen in Nederland met gehoorproblemen en mensen met gehoorverlies beginnen gemiddeld 7 jaar te laat aan een hulpmiddel. Dit moet en kan anders. Door het initiëren en financieren van wetenschappelijk onderzoek werkt het Oorfonds aan de verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met oorproblemen en waar mogelijk aan de genezing van ooraandoeningen.
Lees meer