755f8554-7c92-4492-89cb-db028a513f62

Strategisch advies over Marketing

Profiel vrijwilliger

Een strateeg of marketeer, die als facillitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) marketing thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Ervaring met:

  • Marketing

Organisatie in het kort

Let's break the shame heeft het doel om de mentale gezondheid in de maatschappij te bevorderen. Onze programma's, gericht op onder andere depressies en eetstoornissen, geven mensen meer controle over hun eigen mentale gezondheid.

  • Welzijn
  • Diversiteit en inclusiviteit
  • Gezondheid en ziektebestrijding

Project details

💒 Stichting Let's Break the Shame

⏱️ 6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen direct starten

Met jouw expertise kunnen we nog meer mensen helpen die worstelen met een depressie, eetstoornis of trauma. Jij kunt samen met ons het verschil maken en werken aan een gezondere samenleving.
Mae Zaal
Geschreven door Mae Zaal van Stichting Let's Break the Shame

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We stoeien al een tijdje met het formuleren van een concreet marketing plan. Onze missie en visie is op dit moment onduidelijk door de harde groei. Daarnaast hebben we een groot bereik op social media, maar willen we graag nog meer interactie.

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Een lijst met woorden die we in kunnen zetten op verschillende platformen en communicatiemiddelen, om zo direct de aandacht van de doelgroep te trekken (bijv. inclusie, participatie en preventie).
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.
  • Analyse van verschillende social media platforms
  • Resultaten van eerder gevoerde campagnes
  • Oude marketing documenten

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Stichting Let's Break the Shame
Stichting Let's Break the Shame

De missie van Stichting Let's Break the Shame.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Veel mensen in de maatschappij kampen met mentale problemen die niet altijd makkelijk bespreekbaar zijn of onderkend worden. Daar wil stichting Let's break the shame verandering in brengen. De stichting organiseert thema-evenementen, biedt educatie en bedrijfsprogramma's aan en lanceert online campagnes om de mentale gezondheid in de maatschappij te bevorderen.

Lees meer