9fdcc144-20d6-42bc-aaf1-1f0969e2e4a0 (1)

Missie, visie en waarden

Organisatie in het kort

Stichting IKL

De bewoners van Limburg in beweging zetten voor het landschap in Limburg. Bewustwording voor onze groene leefomgeving.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Duurzaamheid, natuur en milieu

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Met jouw frisse en professionele input kunnen wij onze kennis en kunde gericht inzetten voor een gezonde en biodiverse leefomgeving.

Floss van Gorkum

Floss van Gorkum

Stichting IKL

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Afgelopen jaren hebben we een sterk inhoudelijke basis gelegd, en geïnvesteerd in kennis, netwerk en projecten op het gebied van voedselbossen. Nu willen we verder gaan professionaliseren maar missen daarbij de expertise en capaciteit om dit thema strategisch goed neer te zetten. Het lijkt ons waardevol om hierover te sparren met iemand van buiten de organisatie.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een analyse van onze huidige doelgroep, huidige activiteiten en toekomstplannen.
  • Strategisch overleg over deze activiteiten en het kerndoel dat de organisatie nastreeft.
  • Nieuwe geschreven missie, visie en waardes.
  • we zijn zoekende in de juiste vorm en hoe we dit positioneren binnen onze organisatie
  • wij hebben veel verschillende doelgroepen benoemd, maar missen de kennis om deze doelgoepen op de juiste manier te bereiken.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een merkstrateeg die kan helpen met het (her)formuleren van onze missie, visie en waarden. Benodigd: Sterk in taal en kan krachtig dergelijke zaken formuleren. Heeft ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.

  • Je bent goed met taal en weet hoe je onze boodschap effectief overbrengt naar ons publiek.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met merkontwikkeling, communicatie of strategie.
✍️ Copywriting
🎯 Missie en Visie
🧭 Communicatie strategie

Dit hebben we al in huis

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project.
  • Een idee van de boodschap die je graag wilt overbrengen.
  • We hebben een opzet / analyse van de doelgroepen mbt communicatie.
  • We hebben een basis projectplan waarin we benoemd hebben waar de kansen liggen.
  • We hebben een stakeholdersanalyse gemaakt.
  • We hebben de missie, visie en waarden van onze organisatie beschikbaar.

Stichting IKL
Stichting IKL

De missie van Stichting IKL.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
💒 Gevestigde organisatie
📍Nieuwstadt

Bij IKL werken we uit liefde voor het landschap. Al bijna 40 jaar zet IKL zich met hart en ziel in voor het behoud en ontwikkeling van het landschap van Limburg. Voor de landschapselementen die ons Limburgse land eigen maken, haar gezond en leefbaar houden. Hierbij bewegen we mee in de ontwikkelingen van vandaag en werken toe naar een groen Limburg.

Lees meer