Marketing strategie sessies
Organisatie in het kort
De bewoners van Limburg in beweging zetten voor het landschap in Limburg. Bewustwording voor onze groene leefomgeving.
Lees meerImpact thema’s
Project details
6-10 uur in totaal
Verspreid over 3-6 weken
We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Met jouw frisse en professionele input kunnen wij onze kennis en kunde gericht inzetten voor een gezonde en biodiverse leefomgeving.
Floss van Gorkum
Stichting IKL
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Afgelopen jaren hebben we een sterk inhoudelijke basis gelegd, en geïnvesteerd in kennis, netwerk en projecten op het gebied van voedselbossen. Nu willen we verder gaan professionaliseren maar missen daarbij de expertise en capaciteit om dit thema strategisch goed neer te zetten. Het lijkt ons waardevol om hierover te sparren met iemand van buiten de organisatie.
Hier zijn we naar op zoek
- Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
- 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek & doelstellingen, positionering & identiteit en kanalen & doelgroepen bereiken.
- Een geschreven samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn.
- Een startplan met adviezen en concrete next steps.
- Eén keer per maand een korte check-in voor inhoudelijke feedback op documenten en voortgang (in overleg).
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.
- Je bent een facilitator of sparringpartner die samen met ons dieper in de wereld van strategische marketing duikt.
- We gaan graag om tafel met iemand die bekend is met zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
- Met jouw expertise kan je ons helpen de marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Dit hebben we al in huis
- Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
- Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
- De marketing doelen / challenges die we hebben.
- Een opzet / analyse van de doelgroepen mbt communicatie
- Een basis projectplan waarin we benoemd hebben waar de kansen liggen
- Een stakeholdersanalyse gemaakt
- Missie, visie en waarden van onze organisatie beschikbaar
De missie van Stichting IKL.
Bij IKL werken we uit liefde voor het landschap. Al bijna 40 jaar zet IKL zich met hart en ziel in voor het behoud en ontwikkeling van het landschap van Limburg. Voor de landschapselementen die ons Limburgse land eigen maken, haar gezond en leefbaar houden. Hierbij bewegen we mee in de ontwikkelingen van vandaag en werken toe naar een groen Limburg.
Lees meer