Tim Gouw Kigtvxqetxa Unsplash

Kennissessie Content marketing

Organisatie in het kort

Stichting Hartpatiënten Nederland

Voor hartpatiënten kunnen we er zijn.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Gezondheid en ziektebestrijding

Project details

⏱️

3-6 uur in totaal

🗓️

Verspreid over 1-2 weken

🚀

Wanneer de professional aangeeft te kunnen starten (binnen 2 maanden).

apostrophe-beginning

We zijn een kleine organisatie en hebben wel veel impact op de cardiologische wereld. We proberen met zo min mogelijk middelen, zoveel mogelijk te bereiken

Yvonne van Overveld

Yvonne van Overveld

Stichting Hartpatiënten Nederland

Projectomschrijving

Dit weten we al

Nihil, daarom hebben we ons hier aangemeld.

Hier gaat de sessie over

  • Wat content marketing en wat is het effect ervan?
  • Wat zijn de bouwstenen van een goede content strategie?
  • Voorbeelden van goede content marketing. (bijvoorbeeld binnen de goede doelen sector)
  • Hoe schrijf ik een goede blog/artikel of social post?
  • Hoe gebruik ik content marketing in mijn Social Media strategie?
  • Hoe is start ik als organisatie met content marketing?

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een content marketeer die zijn of haar kennis van content marketing kan overbrengen in een workshop of presentatie vorm. Pre: ervaring met het faciliteren van workshops en/of presenteren voor groepen.

🧭 Communicatie strategie

Wat extra van waarde zou zijn.

  • Ik zou het fijn vinden om achteraf nog 30 minuten 1-op-1 te zitten voor eventuele vragen of opstarthulp.

Waarom is dit project belangrijk voor ons?

Als we als team zijnde dit doel zelfstandig kunnen vasthouden.

Stichting Hartpatiënten Nederland
Stichting Hartpatiënten Nederland

De missie van Stichting Hartpatiënten Nederland.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
📍Roermond

We zijn een patiënten belangenorganisatie maar doordat alles
veranderd, lopen we vaker achter de feiten aan en is het moeilijk om te schoorsteen te laten roken. Juist onze hulp is zo belangrijk voor alle hartpatiënten die gehoord willen worden en informatie willen verschaffen.

Meer naamsbekendheid, geen verwarring met de Hartstichting, Meer uit social media kunnen halen, meer donaties, hulp bij werven.

Lees meer