e1cd0431-0638-4798-bc49-3e6fb296260b

Teksten marketing materials

Organisatie in het kort

Stichting De Schroef

We maken bewegen toegankelijk voor iedereen. Zo brengen we mensen in verbinding, helpen we met zelfredzaamheid en vergroten vitaliteit.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Sport en recreatie
💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Innovatie

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Met jouw teksten maken we een geheel van de campagne en zorgen we ervoor dat mensen met een beperking juist GEEN beperking zien om te kunnen sporten en bewegen.

Saskia Verstappen

Saskia Verstappen

Stichting De Schroef

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

We hebben een mooie campagne bedacht om te laten zien dat mensen met een beperking ook gewoon kunnen sporten. Visueel ziet het er mooi uit. We hebben heel veel mooie verhalen die we kunnen vertellen, maar we hebben iemand nodig die deze verhalen pakkend en kort verwoord, passend bij campagne.

Hier zijn we naar op zoek

  • Goed geschreven en aansprekende teksten voor een van onze marketing materialen (bijvoorbeeld folder, flyer of poster), in lijn met onze merkidentiteit en communicatie-doelstellingen.
  • We staan erg open voor creatieve ideeën en advies.
  • Wellicht kun je ook advies geven over de planning en frequentie van de teksten voor de campagne.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een copywriter die goed geschreven en aansprekende content voor ons kan schrijven, waarmee onze impact zichtbaar(der) wordt.

  • Je hebt een vlotte schrijfstijl die complexe ideeën helder en boeiend kan overbrengen.
  • Je weet hoe je overtuigende teksten kan schrijven voor verschillende kanalen of doelgroepen.
✍️ Copywriting

Dit hebben we al in huis

  • Globale content richting(en).
  • Missie en visie.
  • Doelgroepomschrijving.

Stichting De Schroef
Stichting De Schroef

De missie van Stichting De Schroef.

🏅Sport en recreatie
🌳 Impact scale-up fase
📍Drunen

Onze missie is Heusden en omgeving vitaler maken middels sport en bewegen.
We willen drempels wegnemen. Voor jongeren die vinden dat er weinig activiteiten zijn, eenzame ouderen, of kinderen met een beperking die speelplekken missen. Sport en bewegen kan een oplossing zijn om sociale uitsluiting, bewegingsarmoede en overgewicht tegen te gaan.

Lees meer