2c8e3f94-a351-4250-8d04-ba60bbdb65d9

Creatief campagne concept

Organisatie in het kort

Stichting De Schroef

We maken bewegen toegankelijk voor iedereen. Zo brengen we mensen in verbinding, helpen we met zelfredzaamheid en vergroten vitaliteit.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Sport en recreatie
💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Innovatie

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Met deze kledinginzameling financieren we onze programma's. Zo brengen we mensen letterlijk en figuurlijk in beweging.

Saskia Verstappen

Saskia Verstappen

Stichting De Schroef

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

In mei mogen we een lokale huis-aan-huis kledinginzameling houden, hiermee financieren we onze programma's om iedereen te laten bewegen. Om dit mogelijk te maken hebben we vrijwilligers nodig om bijvoorbeeld de kledingzakken te verspreiden. Middels een campagne concept willen we deze vrijwilligers werven. Kun jij met ons meedenken?

Hier zijn we naar op zoek

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

Stichting De Schroef
Stichting De Schroef

De missie van Stichting De Schroef.

🏅Sport en recreatie
🌳 Impact scale-up fase
📍Drunen

Onze missie is Heusden en omgeving vitaler maken middels sport en bewegen.
We willen drempels wegnemen. Voor jongeren die vinden dat er weinig activiteiten zijn, eenzame ouderen, of kinderen met een beperking die speelplekken missen. Sport en bewegen kan een oplossing zijn om sociale uitsluiting, bewegingsarmoede en overgewicht tegen te gaan.

Lees meer