1bc957d4-09e6-4195-b818-f2115be32473

Creatief campagne concept

Organisatie in het kort

Serve the City Utrecht

De inzet van jonge vrijwilligers helpt eenzaamheid te verminderen en versterkt de onderlinge verbinding in Utrecht.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Welzijn
💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Armoede

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

Wanneer de professional aangeeft te kunnen starten (binnen 2 maanden).

apostrophe-beginning

Met jouw expertise, kunnen we nog meer jongeren bereiken om zich in te zetten voor kwetsbare Utrechters. Zo bestrijden we samen eenzaamheid in de stad!

Hanna Vonk-Wimmenhove

Hanna Vonk-Wimmenhove

Serve the City Utrecht

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Wij bestaan in februari 2021 vijf jaar. We denken dat we als Serve the City nog meer impact kunnen maken in Utrecht en ons vijf jarig bestaan is een mooie aanleiding om onze bekendheid te vergroten in de stad. Wij missen het idee, expertise en de tijd om een campagne concept te bedenken en zoeken iemand die met ons kan meedenken om onze resultaten van de afgelopen vijf jaar te presenteren, onze organisatie te belichten en daarmee nieuwe vrijwilligers aan te trekken.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving (jongeren) voor de campagne.
  • Onze missie en visie

Serve the City Utrecht
Serve the City Utrecht

De missie van Serve the City Utrecht.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Utrecht

Ons doel is om jongeren (16-30 jaar) actief deel uit te laten maken van de Utrechtse gemeenschap, vooral gericht op stadsbewoners met beperkte netwerken of financiële middelen. Jongeren zijn de toekomst en bezitten waardevolle kwaliteiten. Hun bijdrage aan anderen is van immense waarde voor onze samenleving in Utrecht.

Lees meer

Professionals over Serve the City Utrecht

Marit 👐 Impact verhalen

98012cfe-1f62-42e9-a64e-d500c4b3fb79
💛
rating-stars

"Hele prettige samenwerking voor een prachtige organisatie. Vriendelijk, enthousiast en betrokken."

Marit

Nanja 👐 Folder design

efd8a559-97b7-4566-be12-105da961719c
💛
rating-stars

"Voor mij was het mijn eerste project via DNG. Mijn opdracht was het ontwerpen van een promotie flyer voor Serve The City Utrecht. De communicatie verliep soepel en helder. Er werd ook voldoende tijd ingepland om samen tot goed resultaat te komen. Missie geslaagd en ik ben blij dat ik iets heb kunnen bijdragen aan het mooie doel van Serve the city Utrecht. "

Nanja

Jos 👐 Fotografie voor website

💛
rating-stars

"Hele fijne organisatie, goede communicatie en lekker veel vrijheid om dit creatieve proces te doorlopen."

Jos

Veerle 👐 Illustraties

💛
rating-stars

"Het was fijn samenwerken met Serve the City Utrecht omdat ze duidelijk waren in hun vraag."

Veerle

Evi 👐 Review: Social Media kanalen

a15d1d3b-2e42-4710-b5a5-12e00068fd0c
💛
rating-stars

"Wat een mooie organisatie is Serve the City Utrecht. Ik heb twee meiden mogen ontmoeten die ontzettend enthousiast waren. Ik heb ze met veel dingen kunnen en mogen helpen en ze hebben het project ontzettend leuk en energiek gemaakt. "

Evi

Alfred 👐 Call: Creatieve brainstormer

3a50226b-4fdf-4dc0-b4f1-30b3c379b3d1
💛
rating-stars

"Terwijl dat het lastig was een afspraak te prikken, konden we het goed online regelen."

Alfred