22bb73f9-0d3d-4f79-be23-6e787a1b7a79

Marketingplan

Organisatie in het kort

Pillar

Bijdragen aan een gelukkigere, gezondere en meer verbonden samenleving door het vergroten van (zelf)bewustzijn bij kinderen en het aantal waardevolle contactmomenten met werkelijke aandacht tussen ouders en kinderen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Kind en gezin
💛 Welzijn
💛 Gezondheid en ziektebestrijding

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Met jouw marketing ervaring help je ons om een marketingplan op te stellen voor de launch van het eerste Pillar-product. Want wat is een mooi product waard als de markt niet weet dat het bestaat?

Liesbeth Verhagen

Liesbeth Verhagen

Pillar

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Pillar is een start-up die naar verwachting begin 2021 haar eerste vermarktbare product beschikbaar heeft. Eerste gebruikers willen we aan ons binden via een crowdfundingcampagne op basis van voorverkoop. Deze campagne gaat begin oktober live. Maar na deze eerste klanten willen we natuurlijk doorgroeien naar meer gebruikers, want hoe meer gebruikers, hoe groter de impact die we kunnen maken in gezinnen en in de wereld!

Hier zijn we naar op zoek

  • Een objectieve beoordeling van de nieuwe plannen.
  • Strategisch overleg/sparren over zaken als doelstellingen, activiteiten, kanalen, doelgroepen en toekomstplannen.
  • Een marketingplan met daarin strategische uitgangspunten voor bijvoorbeeld de positionering, doelgroep, boodschap, geprioriteerde kanalen, etc.
  • Een startplan met aanbevelingen en concrete next steps voor de uitvoer van deze strategie.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of marketeer die een marketingplan kan ontwikkelen voor een nieuwe propositie/doelgroep. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

🧭 Communicatie strategie
🎯 Business Strategy

Dit hebben we al in huis

  • Missie en visie
  • Het programma en de pijlers van de propositie.
  • Interne contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Ideeën over de doelgroep.
  • Huisstijl document (logo, kleuren, lettertypes)

Waarom is dit project belangrijk?

Wij missen de expertise om een goed gefundeerd marketingplan op te stellen. We zitten vol goede ideeen, maar kunnen heel goed de hulp van een marketing professional gebruiken om deze ideeën te toetsen en om te zetten naar een plan met concrete acties. Heel tof als jij met jouw kennis en ervaring wil bijdragen aan de eerste stappen van Pillar op de consumentenmarkt en zo een waardevol steentje bijdraagt aan het creëeren van een gezondere, gelukkigere en meer verbonden samenleving!

Pillar
Pillar

De missie van Pillar.

👪Kind en gezin
🌱 Start-up fase
📍Utrecht

Pillar biedt ouders een steuntje in de rug door een praktische, inspirerende digitale activiteitentool voor gezinnen te ontwikkelen. De activiteiten zijn kort maar krachtig en gericht op:
1. (zelf)bewustzijnsontwikkeling bij kinderen
2. het vergroten van het aantal waardevolle contactmomenten tussen ouders en kinderen met gerichte, werkelijke aandacht voor elkaar.
Want zelfbewustzijn én een harmonieus gezinsleven waarin ruimte is om elkaar werkelijk te zien, zijn wat ons betreft de fundamenten voor een gelukkige, gezonde en meer verbonden samenleving. En daar dragen de mensen achter Pillar met veel liefde, inzet en enthousiasme graag aan bij. De activiteiten zijn veelal gebaseerd op methoden waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze een positieve bijdrage leveren aan het welzijn van mensen en ze worden plug&play aangeboden aan gezinnen.

Lees meer

Professionals over Pillar

Robin 👐 Website design + Wordpress inrichten

💛
rating-stars

"Samenwerking was prettig :) Pillar had voldoende wireframes en designs om mee aan de slag te gaan."

Robin

Linda 👐 Logo + Huisstijl

9b36c521-9528-43a9-b972-7cb27be21bd6
💛
rating-stars

"Erg leuk om aan het begin te staan van de ontwikkeling van het merk, de merknaam, de visuele uitstraling, strategie, etcetera. En geeft een goed gevoel iemand zo van dienst te zijn :)"

Linda

Jerina 👐 UX/UI design voor MVP

2a68325a-3c93-4c5f-be7b-0ced50b45d2d
💛
rating-stars

"Ik heb met Liesbeth heel aangenaam kunnen samenwerken. Het was fijn te merken dat ze echt veel aan de samenwerking had."

Jerina

Isa 👐 UX copywriter voor app

af2629a1-dea9-4e1b-92a7-c07de95e764c
💛
rating-stars

"De samenwerking met Liesbeth van Pillar was ontspannen en doelgericht. Liesbeth heeft mij een duidelijke briefing gegeven en kwam steeds (voor de voortgang) tijdig met goede feedback waar ik mee verder kon. Het werd mij al snel duidelijk dat Pillar uit een integere en idealistische koker komt. Liesbeth is daarnaast ook professioneel; ze communiceert helder, is realistisch en spreekt waardering uit. Schrijven voor zo'n goed doel, in zo'n prettige samenwerking, was dan ook mooi om te doen!"

Isa