962630db-73c4-4c7f-b89a-893f35b99a8c

Merk strategie coach

Organisatie in het kort

NICE FRUIT POPS

Wij laten zien dat lekker én goed samen kan gaan. Goed voor jou, de telers en de natuur. Hiermee bieden we ijsliefhebbers een beter alternatief binnen het ijsschap.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Duurzaamheid, natuur en milieu

Project details

⏱️

8-14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van het totale aantal coachingsuren. Deze worden vaak over een bepaalde periode ingezet. Bijvoorbeeld met een tweewekelijkse call.
🗓️

Verspreid over 8-12 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Met jouw kennis help je een duurzaam ijsmerk een krachtige internationale positie in te nemen.

Kim Hiddink

Kim Hiddink

NICE FRUIT POPS

Projectomschrijving

Wat ik zou willen bereiken met de coach

  • Van Nederlands merk naar stevig INTERNATIONAAL merk. Wat we heel graag bereiken is een juiste strategie op merkvoering voor lange termijn.
  • Duidelijke kernboodschappen en tagline. We willen graag een internationaal merk met de juiste tagline en kernboodschappen definieren wat we (consequent) terug laten komen op verpakking, website, etc. We weten goed wat ons uniek maakt, wat ons onderscheid van de anderen. Maar het is erg veel en we hebben de neiging om alles te vertellen. We kunnen/durven niet te kiezen. EN dat zou zo fijn zijn, als onze coach daar een goed advies voor heeft of ons de juiste richting op duwt.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een Business strateeg die op een heldere manier strategisch advies kan geven over zakelijk gerelateerde thema's, als: lange termijn groei, proposities, nieuwe kansen, KPI's.

🎯 Business Strategy
🗂 Business Model Canvas
🙌 Pitch & Presentation
🧾 Sales
🎯 Planning en Targets
💪 Leiderschap coaching

Wat ik binnen dit project nodig heb

  • Helpen te verbreden d.m.v. inspiratie, best practices en/of trends.
  • Sparringpartner voor frisse invalshoeken op inhoudelijke kwesties.

Hoe ik contact zou willen houden

  • Advies/vragen stellen per telefoon.
  • Advies/vragen stellen per mail.
  • Advies/vragen stellen door in het echt af te spreken.

Mijn huidige kennisniveau

Ik heb 8 jaar ervaring met dit vakgebied.

Ik heb ervaring op het gebied van Corporate communicatie: branding, merkidentiteit, positionering, juiste kernwaarden definiëren en de daaruit vloeiende propositie. Maar dan voornamelijk voor Nederlandse merken met een Nederlandse doelgroepen. NICE fruitijsjes heb ik de afgelopen jaren dan ook goed opgebouwd als merk. Maar nu komen we op het punt dat we als bedrijf groeien op het gebied van: uitbreiding van verkoop Europese landen -Duitsland, Zwitserland, misschien Frankrijk.. en ons productportfolio wordt breder -naast fruitijs ook romige ijsjes-. Ons huidige merk NICE fruitijsjes voldeed niet meer (want niet uit te spreken in Duitsland o.a.) dus hebben we gekozen voor NICE Fruit Pops. Op zich prima maar nu we ook romige ijsjes zónder fruit maken is het toch erg beperkt. We zijn nu met de strategie voor meerdere jaren bezig en herrijken onze missie, kernwaarden en purpose. We zouden toe willen naar een nieuw internationaal merk met meer gevoel. Maar daar heb ik GEEN ervaring in. En zou ontzettend graag met iemand willen sparren om hier de juiste beslissingen in te kunnen maken! Zaken als, wel of geen tagline? En dan juist product beschrijvend of juist niet? Daar worstelen we enorm mee en missen daarin de ervaring van iemand die op dit vlak al de nodige tips en tricks heeft geleerd/toegepast.

Door NICE op een hoger niveau te tillen op dit gebied, kunnen wij de ijsbranche echt verduurzamen. We zorgen ervoor dat ijsliefhebbers lekkere én goede ijsjes kunnen kopen onderweg of thuis. Op een duurzame manier geproduceerd van pure en biologische ingrediënten van dichtbij.

NICE FRUIT POPS
NICE FRUIT POPS

De missie van NICE FRUIT POPS.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌳 Impact scale-up fase
📍Amsterdam

Wij zijn NICE en we maken de lekkerste biologische ijsjes van uitsluitend pure ingrediënten en fruit van zo dichtbij mogelijk.
Onze ingrediënten vind je groot vermeld op de verpakking, zodat jij direct ziet wat je eet.
Kunstmatige toevoegingen vinden we niet lekker, die zal je dan ook niet tegenkomen in onze ijsjes.
We zijn ijspioniers en altijd op zoek naar de meest natuurlijk manier om ijs te maken.
Zo kan iedereen proeven hoe lekker puur natuur smaakt.

Lees meer

Professionals over NICE FRUIT POPS

Eva 👐 Kennisdeling: retail en verpakkingen.

aff63896-4378-4ae2-b476-5f9c37652e7e
💛
rating-stars

"Het was heel leuk om NICE te helpen met hun nieuwe verpakkingen! De samenwerking verliep soepel, de communicatie was duidelijk en het is fijn dat ik ze volgens mij goed heb kunnen helpen met mijn skills"

Eva