Ux Indonesia 1V5zggtyxvc Unsplash

Kennissessie Customer Journeys & Persona's

Profiel vrijwilliger

Een UX specialist die zijn of haar kennis van customer journeys en persona's kan overbrengen in een workshop of presentatie vorm. Pre: ervaring met het faciliteren van workshops en/of presenteren voor groepen.

Ervaring met:

  • UX

Organisatie in het kort

Foodwatch vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt.

  • Duurzaamheid, natuur en milieu
  • Gezondheid en ziektebestrijding
  • Wetenschap en onderzoek

Project details

💒 Foodwatch

⏱️ 3-6 uur in totaal

🗓️ Verspreid over 1-2 weken

💻 In een videocall.

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt.
Nicole van Gemert
Geschreven door Nicole van Gemert van Foodwatch

Project­omschrijving

Ons huidige kennisniveau.

Wij maken gebruik van een CRM systeem en database die enkele mogelijkheden bieden om een donor journey te 'mappen', maar wij maken hier nog onvoldoende gebruik van. Het ontbreekt ons aan specialistische kennis om een goede online donor journey in kaart te brengen.

De inhoud van de sessie.

  • Wat is een Customer Journey Map en wat kan het betekenen voor je organisatie?
  • Wat zijn persona's en hoe kan ik beginnen hiermee te werken?
  • Wat zijn handige toolkits, templates en/of methodieken om zelf met een Customer Journey Map aan de slag te gaan?
  • Hoe start ik als organisatie met Customer Journey Mapping?

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat extra van waarde zou zijn.

  • Ik zou het fijn vinden om achteraf nog 30 minuten 1-op-1 te zitten voor eventuele vragen of opstarthulp.

Waarom is het van waarde?

Wij willen in staat zijn om beter inzicht te krijgen in de ervaring van onze donateurs en de donor journey te verbeteren.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Foodwatch
Foodwatch

De missie van Foodwatch .

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.

Lees meer

Professionals over Foodwatch

Simone 👐 Adviesrapport: Vindbaarheid in Google

Simone
Een leuk team dat open staat voor feedback en enthousiast is om met mijn plan aan de slag te gaan!

Niek 👐 Marketing strategie sessies

Niek
Super enthousiaste club mensen!

Het BUREAU 👐 Illustraties

Het BUREAU
Liz werkte prettig samen met onze studenten. Een heldere briefing en goede begeleiding hebben geholpen om het product voor Foodwatch tot een goed einde te brengen.

Anouk 👐 Communicatie strategie

Anouk
Het was leuk om foodwatch te kunnen helpen. Enorm betrokken en dankbaar voor alles wat ik bijdroeg.