Joep 👐 Video's voor landelijke campagne
"De samenwerking met De nieuwe gevers verliep erg fijn. De sfeer was productief maar ook gezellig. Iedereen kan ik het aanraden! "
Joep
De Nieuwe Gevers bestaat uit een community van 20.000+ professionals die hun skills doneren aan goede doelen. Zo helpen we organisaties die de wereld mooier maken om meer voor elkaar te krijgen. Bijvoorbeeld met Direct-projecten die je kunt vinden als je even naar beneden scrolt.
Lees meer8-14 uur in totaal
Verspreid over 8-12 weken
We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Help ons
Julian Hoogendoorn
Team De Nieuwe Gevers
Waarom We werken normaal met gastdocenten. Door deze crisis Nu zijn er geen fysieke lessen mogelijk, maar wij willen onze kinderen heel graag bereiken. zoals je overal in het nieuws lees, is onze doelgroep net nu extra kwetsbaar. Daarom hebben wij allerlei online initiatieven ontwikkeld. Maar het zou nog mooier zijn als we nu ook nieuwe gastdocenten kunnen krijgen die online lessen met filmpjes maken en daarin over hun beroep vertellen. Hoe wij de samenwerking zien met een gastdocent [Probeer hier zo duidelijk mogelijk de context en verwachtingen van een gastdocent te voorwoorden] - We gaan deze les vervolgens via een conference call geven aan alle leerlingen. - Lessen zijn vaak in het weekend. - Optioneel: vaak werken we met opdrachten die achteraf ook beoordeeld worden (geef vooral aan als je het leuk vindt om als pro -
Een designer met ervaring in het creatieve vakgebied, die op een heldere manier advies kan geven over bepaalde design en/of creatieve gerelateerde thema's.
Ik heb 0 jaar ervaring met dit vakgebeid en Ik nog geen enkele ervaring met dit vakgebied.
Normaal gesproken wordt je de coach van een medewerker van het goede doel. Dit is een speciaal project waar je een 'les' gaat geven aan basisschool kinderen.
We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!
Lees meer