
Wanneer het jou uitkomt. Flexibel en passend bij jouw agenda.
Wanneer het jou uitkomt. Flexibel en passend bij jouw agenda.
Voel je extra goed door iemand verder te helpen met je ervaring.
Ontwikkel jezelf met toffe maatschappelijke vraagstukken.
Help met met een brainstorm, geef advies of leg iets uit.
Geef workshops, trainingen en sessies over je vakgebied.
Help een goed doel met een concreet werkproduct.
Word een persoonlijke coach van een goed doel.
Met onze community van 3000+ vakmensen
Wanneer je een mooi project hebt gevonden kan je gemakkelijk inschrijven. Inschrijven duurt een paar minuutjes. Als er een match tussen jou en de organisatie is, start je project. Vanaf dit moment kan jij zelf invulling geven aan hoe je het project aanpakt. Wel hebben wij verschillende tools ontwikkelt om jou op weg te helpen mocht je dit nodig hebben (bijv. onze handige kick-off template). Ook mag je ons altijd een berichtje sturen. We helpen je graag.
Binnen ons platform helpen wij diverse initiatieven. In de kern komt het neer op een punt: Iedereen die goed doet. Goede doelen, bewoners-initiatieven, non-profits, stichtingen, culturele initiatieven en sociale ondernemingen met een duidelijke maatschappelijke meerwaarde. Meer weten? Kijk hier even.
Meestal is vrijwilligen via De Nieuwe Gevers flexibel, en kan het waar jij dat maar wilt. Of je in Bali woont, een hut op Ameland, of het centrum van Utrecht. Zolang communiceren mogelijk is, kan het allemaal. Een enkel project kan op locatie zijn, dit is dan aangegeven bij het project.
Dat verschilt per project. De meeste projecten zullen tussen de 4 en 24 uur zijn. Flexibel en eenmalig. Maar zo zijn er bijvoorbeeld ook korte calls en kan je al met één uurtje impact maken. Zo zijn de projecten goed te combineren met je job of andere bezigheden. Kijk hier voor een overzicht van al onze projecten.
Goede vraag. Inmiddels hebben wij al meer dan 3000 mensen mogen aansluiten bij ons netwerk. Lees hier meer over wie wij zijn en wat wij precies doen.
Ook vrienden over ons vertellen?
Waarom? Best simpel eigenlijk: we geven nu veel geld uit aan Facebook Advertenties. Dat zijn we zat. Dit doen we omdat we liever geld doneren naar goede doel dan naar Facebook. Niks persoonlijks hoor Mark.