Jouw creatieve-tijd is impact waard.

Je kent het wel: deadlines links en rechts. Meeting na meeting na meeting. Vaak voor klanten die op maar één ding uit zijn: winst. Maar de rekeningen moeten betaald worden en dit zijn wel de klanten die zorgen voor brood op de plank.

Dat terwijl je jezelf waarschijnlijk wel eens hebt afgevraagd hoeveel maatschappelijke waarde deze opdrachtgever toegevoegd. 

Want steeds meer mensen zijn op zoek naar betekenis. Willen hun tijd inzetten voor iets goeds. Opdrachten doen voor organisaties die de wereld een betere plek maken.

 

Om die reden zijn we 'Elke % telt' gestart. 

Met deze campagne willen wij iedereen aansporen hun overige tijd te investeren in betekenisvol werk. 

Van zwaargewicht tot junior, illustrator tot account. Iedereen is nodig, en welkom. Want elke % van jouw agenda telt. 

 

 

 

Nieuwe Gevers over het doen van skill-based vrijwilligerswerk. 

📈 Ontwikkel jezelf

Verbeter je skills, verbreed je portfolio of word eindelijk de wereldverbeteraar die je altijd wilde zijn.

🗓 Wanneer het jou uitkomt.

Korte projecten. Interim rollen. Voor ieder wat wils. Zo kan je goed doen combineren met je vaste opdrachten en drukke agenda.

🤝 We doen het samen.

Leer inspirerende mensen, organisaties en vakgenoten kennen, die allemaal bij willen dragen aan een betere wereld.

Laat je netwerk in 3 stappen weten hoeveel % jij geeft met onze LinkedIn template.

1. Voeg je naam en het % dat jij geeft aan ons template toe.

2. Stel je nieuwe profielfoto in op LinkedIn

3. Plaats de post op je LinkedIn feed.

 

P.S. We doen hier trouwens niet aan creative-washing. Dus als het template wil gebruiken, moet je wel een echte Nieuwe Gevers zijn. Een account aanmaken is zo gepiept.

 

Maak je eigen template

Uitgelichte projecten.

Nu tijd over? Deze organisaties hebben direct hulp nodig.

Veelgestelde vragen van vrijwilligers.

Beantwoorden we met liefde.

💛 Wat is De Nieuwe Gevers

In het kort: Een platform voor skill-based vrijwilligerswerk

Wat langer: Als sociale onderneming koppelen wij professionals die hun steentje bij willen dragen aan een betere wereld, aan goede doelen die op zoek zijn naar extra kennis & kunde. Samen krijgen we immers meer voor elkaar🙌  Ons team helpt meer dan 161 goede doelen met het achterhalen van hun behoeftes, het omschrijven van hun vraagstukken en het plaatsen van projecten. Vervolgens gaan we op zoek naar professionals, in zowel ons huidige netwerk als daarbuiten, met de juiste skills om de organisaties verder te kunnen helpen. 

Meer weten? Check hier de over ons pagina. 

🔍 Hoe vind ik een project dat bij mij past?

Dat kan op verschillende manieren:

  • Bekijk alle projecten via dit overzicht en filter ze vervolgens op basis van jouw skills & interessegebieden. We zoeken meer dan 26 verschillende skills, dus grote kans dat die van jou er tussen zit!
  • Maak via deze link een account aan en krijg op basis van jouw voorkeuren aanbevolen projecten te zien.
  • Meld je aan voor onze project activaties en ontvang de nieuwste projecten in je mailbox. Let op, hier heb je vooralsnog een account voor nodig.
  • Volg ons via Instagram & LinkedIn voor de laatste nieuwtjes en projecten.
  • Voor extra hulp kan je mailen naar may@denieuwegevers.nl

✏️  Hoe ziet het inschrijfproces eruit?

  1. Klik op de ‘ik wil helpen’ knop om je in te schrijven op een project. Kan niet missen. Meer info nodig? Contacteer de organisatie via de ‘stel een vraag’ feature.
  2. We vragen naar je motivatie en ervaring. Zo kan de organisatie goed inschatten of er een match met jouw profiel is.
  3. De organisatie bekijkt vervolgens je inschrijving en besluit of ze samen met jou aan de slag willen gaan.
  4. Is dit het geval? Dan is er een match💛 ! We stellen jullie per mail aan elkaar voor, wisselen contactgegevens uit en geven tips mee voor een vliegende start. 🚀

P.S. Niet onbelangrijk. Om aan de slag te kunnen gaan met een project heb je een account nodig. Gelukkig kan je dat via deze link regelen. Geheel vrijblijvend. Zo gepiept.

P.P.S.S. Soms schrijven meerdere professionals zich in en kiest de organisatie toch voor een andere kandidaat. Niet getreurd, we helpen je graag bij het zoeken van een ander tof project. Er zijn altijd maatschappelijke organisaties die jouw hulp hard nodig hebben.

🗓  Hoelang, waar en wanneer werk ik aan een project?

  • Wij geven voor elk project een tijdsindicatie op basis van de gevraagde skill en het type vraagstuk. Dit is dus echt een inschatting, want de afspraken die jij met een organisatie maakt kunnen er natuurlijk voor zorgen dat een project korter of langer duurt.
  • We proberen zoveel mogelijk verschillende soorten vraagstukken te verzamelen zodat er altijd een project is wat binnen jouw planning past. Soms zijn organisaties zelfs al met één belletje geholpen, dus ook tijdens de wandeling in je pauze kan je impact maken. Zet die stappenteller maar aan.
  • Bij elk project staat aangegeven of je vanuit huis of locatie werkt. In de meeste gevallen zijn beide opties mogelijk.
  • Heb je tijd voor een project? Zet via jouw account je vrijwilligersstatus op beschikbaar! Zo weten we dat je klaar bent om te vlammen🔥

🧐  Kan ik het combineren met mijn reguliere werk?

Veel van onze professionals combineren de vrijwilligersprojecten met hun vaste baan of andere werkzaamheden. Onze organisaties zijn zich hier bewust van dus no stress. Overleg even met elkaar wat in jouw agenda past.

🤝 Hoe ziet de samenwerking met het goede doel eruit?

Simpel: dat bepalen jullie samen. Na de match raden we aan om een kick-off in te plannen waar jullie afspraak maken over de deliverables, de planning en de verwachtingen.  Nieuwsgierig naar de ervaring van andere professionals? Lees hier het verhaal van Tamara of laat je inspireren door het verhaal van Greenside.