💪 Onze werkzaamheden.
Waar ons team zich elke dag mee bezighoudt.
Wij helpen op deze 6 thema's.
Er komt stiekem meer bij kijken om een platform te runnen dan je denkt. Er werken 12 mensen full-time aan De Nieuwe Gevers. Dit alles om het succes van een goede match te garanderen. We helpen op deze 6 vlakken:
🙋♀️ 1. Eigen projectadviseur.
Elke organisatie krijgt een eigen projectadviseur. Onze project adviseurs speken elk jaar honderden goede doelen en sociale ondernemingen. Ze helpen met hun kennis en ervaring om de doelstellingen van organisaties te vertalen naar concrete projecten. Ze zijn ter beschikking voor vragen en denken mee over hoe organisaties ons netwerk kunnen inzetten om te groeien en professionialiseren. In het jaar zitten er een aantal vaste contactmomenten, waarin we reflecteren op de gestelde doelen en vooruitkijken om de meeste impact te maken.
💪 2. Inhoudelijke begeleiding.
Van begin tot eind helpen we met inhoudelijke begeleiding. Elke organisatie krijgt een kick-off, waarin een startplan met een traject aan projecten wordt geformuleerd. We checken elke vacature op inhoud en aantrekkelijkheid, voordat het online gaat. Op deze manier zorgen we ervoor dat we zo snel mogelijk de juiste professionals kunnen vinden. We helpen indien nodig bij het kiezen van de juiste kandidaat, zodat de beste match gemaakt wordt.
🔎 3. We zoeken de juiste professionals
Ons marketing team is heel het jaar door actief op zoek naar nieuwe professionals. Zo zetten we nieuwe campagnes op, maken we content om ons huidige netwerk actief te houden en delen we cases en inspiratie. Het grootste doel van het marketing team is om op tijd professionals te vinden voor projecten, ze monitoren continu de openstaande projecten en voeren acties op projecten die extra aandacht verdienen. Ook gebruiken we data om te zien welke projecten niet aanslaan en helpen deze vacatures te optimaliseren. Door al deze efforts lukt het ons om voor 70% van de projecten binnen 3 weken een kandidaat te vinden.
✨4. Een plek voor je vrijwilligersmanagement.
Ons Development & Product team bouwt elke dag hard aan het platform en persoonlijke omgevingen van zowel organisaties als professionals. Features die ervoor zorgen dat ze zo goed mogelijk impact kunnen maken. Denk aan onderling chatten, algoritmes die projecten aanbevelen en impact statistieken. Ook zorgen we aan de achterkant voor dat alles stabiel, snel en goed beveiligd blijft, bij elke stap die we groeien.
📝 5. Handige tools & content
We helpen elke dag meer dan 200 organisaties groot en klein. We proberen zo goed mogelijk de lessen die we leren voor iedereen ter beschikking te stellen. Zodat organisaties nog meer impact kunnen maken. Zo hebben we een menukaart gecreëerd met ondertussen meer dan honderd project templates (incl waardevolle deliverables, ureninschattingen, projectplannen, etc). Maar denk ook aan guides om effectief samen te kunnen werken en groeipaden waarmee organisaties nieuwe dingen kunnen leren.
💼 6. We investeren in de ervaring van de professional
Ons Communityteam is druk bezig om meer betekenis en waarde voor professionals te creëren. We gaan geregeld in gesprek met de professionals uit ons netwerk om te ontdekken welke behoeftes zij hebben. Hier zijn al een aantal initiatieven en programma's uit ontplooid als: Impact Stories, wederzijdse reviews, vragen stellen aan organisaties, etc. Ook komen er veel nieuwe dingen aan zoals: communitybuilding, mentorships, inspiratie meet-ups, etc.
.
Onze collega’s aan het woord.
Ze kunnen het eigenlijk beter zelf uitleggen.
1. Eigen Projectadviseur.
Korte check-ins, evaluaties, doelen, jaarplannen etc. Benieuwd wat dit precies inhoudt? Max, onze Customer Success Manager maakt dit graag concreet voor je!
2. Inhoudelijke begeleiding.
Inhoudelijke begeleiding, aanspreekpunt voor organisaties, project checks etc. Benieuwd wat dit precies inhoudt? Samantha, licht het graag voor je toe!
3. We zoeken de juiste professionals
Marketingcampagnes, online marketing, inspirerende content, A/B testen, data etc. Benieuwd wat deze marketingtermen inhouden? Annabel, marketeer, legt dit graag voor je uit!
4. Één platform voor je vrijwilligersmanagement
Verschillende features, bugs en security updates. Benieuwd wat dit precies inhoudt? Bibi, Developer, vertelt je er meer over!
5. Handige tools & content
Content & tools, menukaart, projectbriefings, kick-off, groeiplannen etc. Benieuwd wat deze tools inhouden? Stijn, oprichter van De Nieuwe Gevers legt het je allemaal uit!
6. We investeren in de ervaring van de professional
Community events, inspiratieavonden, meet-ups, mentorships etc. Benieuwd wat dit precies inhoudt? Juul, oprichter van De Nieuwe Gevers vertelt je er graag meer over!